Streetmagic Knuckle

Ik heb ook wel een verslagje van de tankzitcombinatie. Een paar foto's heb ik geplaatst, andere ook weer niet.
Ik werk liever met purschuim dan met klei. Die klei is op waterbasis en krimpt altijd. Dus als je daaraan begint moet je binnen de kortst mogelijke tijd klaar zijn.
Maar ik heb hier nog wat kuipmateriaal ter beschikking en kan kijken wat ik daar nog mee kan, zodat ik niet alles zelf hoeft te maken.

Last edited:
Dus je spuit gewoon op je frame een lading purschuim en dat modelleer je met een mesje oid. ?

Met een kuip is dat wat lastiger lijkt me met die grote vlakke stukken.

Bas@ICE said:
Dus je spuit gewoon op je frame een lading purschuim en dat modelleer je met een mesje oid. ?

Met een kuip is dat wat lastiger lijkt me met die grote vlakke stukken.

Nee, de schuim die ik gebruikt heb is van vele zwaardere kwaliteit. Die moet je met een rasp, beitel, vijl of schuurmachine verwerken.
Daar kun je zelfs gewoon in schroeven of spijkeren, zo hard als dat is.

Ja, hij is echt wel strak geworden. Durf je er nog wel mee rijden? Want ik heb je al ff niet meer gezien in Lommel. Ga je de clip-on's toch laten?
Ik ben benieuwd naar die kuip.

ben ik de enige die vind dat een complete kuip niet mooi zou zijn?
denk dat je dan té hard het midi racer effect gaat krijgen, zoals de metrakit racers , zit er zo vet uit maar als je er eenmaal op zit ziet het er net te klein uit ...

een streetfighter onderkuipje alleen lijkt me anderzijds wel vet , ckers als je het zou kunnen combineren met de carbon rad ophanging ?

naja , over smaak en vrouwen valt niet te twisten dis lekker doen wat jij vet vind +ralf+

Ik snap trouwens nog steeds het verschil niet tussen de voorvork die je nu hebt en de voorvork die te zien is op de eerste fotos :?

@anton : clipons ga ik zeker zo laten. Ik heb nu een paar gemonteerd,deze komen van een fireblade en zijn iets hoger. En daardoor ook een beter gevoel.
Iets anders wat me ook opgevallen is, is de betere respons die je hebt met clipons vergeleken met een "gewoon" stuur.

@speedyrules and siroj: De eerste vork is een eigenbouw vork omdat de standaard vork dus echt slechte kwaliteit is. Het verschil van de nieuwe vork is gigantisch, in allerlei opzichten.

Beter ga je die onderkuip ook maken, dan wacht ik niet meer tot we samen weer op zandvoort staan maar kom ik gewoon langs om te kijken :*

Wow! als er zo een onderkuip op komt is dit zeker een hall of fame plekje waard.
Als je echt voor het uiterlijk gaat zou ik ook een andere pijp nemen want ik vind deze niet echt mooi.

Zondag 22 mei "even" naar Emmen geweest, om daar op de kartbaan wat te sporten. Ging wel lekker en goed weer. Leuke opkomst dus wat wil je nog meer.

Gelukkig niet gevallen, dus alles is nog heel :)

Eerst nog wat probs gehad met m'n voorrem, maar gelukkig ter plaatse kunnen verhelpen.

Back