Streetmagic Knuckle

-arthur- said:
waarom zou die ?
ik zou dan eerder kiezen voor een andere veer, waar je want aan hebt :D een sebac is net een stale buis :rolleyes:

komt vast goed ron.
groetjes

Dat bedoelde ik er ook een beetje mee :rolleyes:
Maar respect voor ron en zijn werk
 
Hee , ik zie daar mijn oude sebac veertje ;) . Ik weet iig nog dat die erg stug was , lijkt me idd een strak plan om daar ff een verend exemplaar voor te halen . Ding ziet er iig heel netjes uit . wanneer komen de voorste kappen erop , zodat ie helemaal moto gp style is ? })
 
melf #50 said:
heb ik m al niet gezien in levende lijve :?


Jawel, maaaarrrrrrrrrrr foto's waren er niet meer en ben dus premium geworden.
En omdat ik ook deze winter weer niet stil zit, komt er zeer binnenkort weer een gigantische update van mijn nieuwste projekt:~ :~ :~

@BT , dit is niet jouw veer, die heeft eric bij jou gekocht
 
ben benieuwd ron :D ik houd me denk wel weer aanbevolen voor een prototype van je nieuwe werk (als het teminste voor street is)

anders pm'en we wel ff ;)
groetjes arthur
 
Hier nog een foto van de street samen met de Metrakit op de motorbeurs te 's Hertogenbosch.

Is toch schitterend, dat ze straks ook nog samen in een race tekeer zullen gaan:)
 

Attachments

  • mbdb.JPG
    mbdb.JPG
    81.6 KB · Views: 459
ej man respect voor je werk zelf gemaakte street (achter) kap echt zo tof
miss tijd voor en nieuw project ? sprinter ? ook weer zelf kappen maken :~
ik dacht is en keer gelezen te hebben dat je zo stuk voorkap ging maken ?
gaat dat door ? of niet (sorry misschien over heen gelezen maar geen zin om het hele topic weer te gaan lezen) maar heel veel suc6 met je kappen werk je maakt me echt jarloers echt tof dat je aan zo iets bent begonnen volgens mij verdient het opzich wel leuk (aan je vrienden verkoop je het tot nu toe)
of heb je ook gewoon klanten ?
suc6 igg:D
gegroet
 
sprintspeed said:
ej man respect voor je werk zelf gemaakte street (achter) kap echt zo tof
miss tijd voor en nieuw project ? sprinter ? ook weer zelf kappen maken :~
ik dacht is en keer gelezen te hebben dat je zo stuk voorkap ging maken ?
gaat dat door ? of niet (sorry misschien over heen gelezen maar geen zin om het hele topic weer te gaan lezen) maar heel veel suc6 met je kappen werk je maakt me echt jarloers echt tof dat je aan zo iets bent begonnen volgens mij verdient het opzich wel leuk (aan je vrienden verkoop je het tot nu toe)
of heb je ook gewoon klanten ?
suc6 igg:D
gegroet


Ik ben zeker bezig met m'n nieuwe project. Voor de mensen die naar de beurs zijn gekomen hebben 'm al kunnen bewonderen. ;)
Eén uur voordat ie naar de beurs moest, hebben we er nog aan gewerkt.
Maar binnenkort meer foto's en info.

Ik ben ook bezig met het kuipwerk, maar heeft niet de hoogste proiriteit.

Eerst maar zorgen dat de street en m'n projekt klaar is voor het nieuwe SBO raceseizoen.
 
knuckle said:
Ik ben zeker bezig met m'n nieuwe project. Voor de mensen die naar de beurs zijn gekomen hebben 'm al kunnen bewonderen. ;)
Eén uur voordat ie naar de beurs moest, hebben we er nog aan gewerkt.
Maar binnenkort meer foto's en info.

Ik ben ook bezig met het kuipwerk, maar heeft niet de hoogste proiriteit.

Eerst maar zorgen dat de street en m'n projekt klaar is voor het nieuwe SBO raceseizoen.

super super super:D
suc6 ben echt benieuwd welk project enzo... ~:
 
Back
Top