Streetmagic Knuckle

DnaDave said:
beredenering? ergens?
minarelli past qua subframe het best, dat wel. maar qua vermogen kan je over het algemeen meer uit een piaggio blok halen. natuurlijk zijn de meningen hier nog wel eens over verdeeld, maar als we kijken naar std minarelli en piaggio blokken dan is het wél overduidelij dat piaggio het wint van minarelli. te denken aan :

17,5mm carb t.o.v 12mm carb
pen 12 krukas t.o.v pen 10 krukas
nooit last van het bovenlangse subframe
je zal nooit carterdelen weg hoeven frezen om een overrange set passend te maken.

mja, mina past dus maybe wel het best onder street qua bevesteging, maar opzich is er dan ook nog zoiets als originaliteit


wat een onzin |(
 
lijkt me die kap veel te laag te komen?!
Zou ietsjes hoger moeten komen denk ik. zo lijkt het zo'n compacte racer :)
Maareuh, echt te vet ;)
geen woorden voor..
 
Hardcore-aerox said:
idee is leuk maar zou die kuip wel kleiner houde/maken


voorkantje is daarintegen nu al erg vet marjah ist ook goed haalbaar?
]


je ziet wat die gast allemaal doet, en vraagt of het haalbaar is? :P


echt vakmanschap dit
 
kap moet zowiezo hoger vanvoor, anders draaid het stuur niet, heb vroeger eens kappen van een rs op mn ex-street gehad, vond het zelf niet echt lekker rijden..
 
jongens...het is nog maar een photoshopje :P wees blij dat iemand de moeite hefet gedaan om dat te maken...het heeft knuckle wel geholpen denk ik met het idee :) echt vet als het zoiets word 8)
 
etB66442.jpg


misschien is dit een idee, dat je iets meer van het blok kan zien
 
HWl66873.jpg


Zo ook iets meer blok, foto was beetje foute licht inval en onscherp soms, maar vind dat het nog wel aardig is geworde :). Dus als iemand nog een goede scherpe foto heeft van voor met goede en zelfde lichtinval als op de foto?
 
wat onwijs gaaf man :)
jij hebt echt mijn ideeen uitgewerkt die ik niet kon afmaken wegens geldproblemen....
maar ontzettend mooi om te zien dat het jou wel is gelukt, zo'n mini replica!
 
Zo dit is echt een ubervet project.
Je hebt wel mazzel dat je dat carbon enzo allemaal zelf kan maken.
Dit word echt wel een dikke replica denks:W
 
Slidon said:
HWl66873.jpg


Zo ook iets meer blok, foto was beetje foute licht inval en onscherp soms, maar vind dat het nog wel aardig is geworde :). Dus als iemand nog een goede scherpe foto heeft van voor met goede en zelfde lichtinval als op de foto?


Wel aardig is geworden, schitterend zul je bedoelen.
tsjezus, en nog snel ook. Mijn complimenten. +ralf+
 
DnaDave said:
beredenering? ergens?
minarelli past qua subframe het best, dat wel. maar qua vermogen kan je over het algemeen meer uit een piaggio blok halen. natuurlijk zijn de meningen hier nog wel eens over verdeeld, maar als we kijken naar std minarelli en piaggio blokken dan is het wél overduidelij dat piaggio het wint van minarelli. te denken aan :

17,5mm carb t.o.v 12mm carb
pen 12 krukas t.o.v pen 10 krukas
nooit last van het bovenlangse subframe
je zal nooit carterdelen weg hoeven frezen om een overrange set passend te maken.

mja, mina past dus maybe wel het best onder street qua bevesteging, maar opzich is er dan ook nog zoiets als originaliteit

Je neemt het te serieus denks 8P

Mina zei ik voor de lol :P

En dat andere was omdat hij zelf toch ook wel kan bedenken wat voor blok hij wil? Die twee dingen heb je met elkaar verward :P

Maar ff ontopic: Dus dat word het, die voorkuip? Zou wel über zijn als dat lukt :W
 
[QUOTE

Maar ff ontopic: Dus dat word het, die voorkuip? Zou wel über zijn als dat lukt :W[/QUOTE]


Dat zou inderdaad vet zijn als dat zou lukken. Tuurlijk zal het in realiteit wel een stukje anders uitzien.
Want dat is toch wel moeilijk, het optische integreren met het technische.
 
Zou leuk zijn als je een soort verslagje kan maken van het proces van het maken van zo'n kap. Dit is toch weer een aantal stapjes verder als een koplampje wegwerken :P

Hoe begin je ? , lijkt me niet dat je net als ze bij auto's doen dat je met een bonk klei begint.
 
Back
Top