Stemmen???

Heineken

Echt wel..
Ik bedacht me net... hoe gaat de aanslag op Pim de verkiezingen beinvloeden? Ik denk niet dat ik anders ga stemmen (nee, ik stem geen LPF), maar ik vrees dat LPF heel wat 'meelijstemmen' zou kunnen krijgen, en aangezien de lijst zelf (veel mensen zonder politieke ervaring) niet al te best is...

Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat LPF gewoon opgeheven word, want zoals Fortuyn zei: 'ik ben niet van de partij, de partij is van mij...'
 
Advertisement - register to remove this

Nee woordvoerder Herben van LPF zei dat ze doorgingen, en er zijn wel mensen bij die ooit in de politiek hebben gezeten...
Medelijden stemmen zal wel meevallen want het is toch best een hele keuze op wie je stemt want het bepaalt het beleid in je eigen land...
 
Wat een knurft zeg, die Herben! Die eerste reactie van hem was echt zoooo sneu.
En die Varela, wat een broekie zeg dat jochie leek me politiek eigenlijk nogal zwak...
En dat dan op nr. 2. Dat begrijp je toch ook niet.

Ik ga helemaal voor Harry mens' uitspraak: "Opheffen die bende"
 
Originally posted by Heineken
Ik bedacht me net... hoe gaat de aanslag op Pim de verkiezingen beinvloeden? Ik denk niet dat ik anders ga stemmen (nee, ik stem geen LPF), maar ik vrees dat LPF heel wat 'meelijstemmen' zou kunnen krijgen, en aangezien de lijst zelf (veel mensen zonder politieke ervaring) niet al te best is...

Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat LPF gewoon opgeheven word, want zoals Fortuyn zei: 'ik ben niet van de partij, de partij is van mij...'
helemaal mee eens...
LPF riep vandaag dat de verkiezingen 15 mei door moeten gaan, zij beseffen natuurlijk ook dat ze waarschijnlijk NOG meer stemmen uit medelijden en sympathie enzo zullen krijgen...
Maar wat moet Nederland met een kamer half gevuld met onervaren politici:?
En inderdaad, de nummer 2 van LPF is echt een knurft.
Ik ben ook voor het opheffen van LPF!!!
 
opheffen van LPF is een beetje een groot woord want om nou te zeggen dat die partij niks is zonder Pim...

tja, het zijn 'broekies' in de politiek, maar dat wil iedereen toch zo graag? het waren de Ideeën van Pim die deze partij deden ontstaan dus het zal misschien wat minder drijf en daadkracht hebben (die pim dus had) maar ze zullen zeker vasthouden aan het partijprogramma.

Het door laten gaan van de verkiezingen vind ik aan de ene kant goed maar aan de andere kant Dubieus, door dit voorval zullen veel mensen beinvloed worden en waarschijnlijk nog meer LPF stemmen. (iets wat dan als een impuls gedaan wordt) uit medelijden....

gewoon zeer vervelende kwestie voor de vaderlandse samenleving....
 
idd, ik was van plan om op lpf te stemmen, maar nu denk ik dat ik dat idee moet laten varen, ik zou echt op pim zelf gestemd hebben, niet op lpf zelf.................... zonder fortyun is er eigenlijk geen partij vind ik
 
Originally posted by Ruud
LPF roept op om op LPF te stemmen uit respect en medeleven...

ziek toch?
juist (volgens mij niet in die woorden gezegt maar dat sfeertje tr8en ze te creeeren) , btw die lui komen me niet echt vertrouwelijk over op deze manier...
 
ze weten donders goed dat ze zonder pim niets zijn en willen daarom de verkiezingen door laten gaan in de hoop dat mensen uit respect op LPF stemmen...

DIEP triest... geen enkel respect voor de rechtsstaat, democratie, Pim en de bevolking..
 
Back
Top