stemmen?

Op welke partij ga jij stemmen 15 Mei

• Leefbaar nederland

Votes: 4 4.0%
  • Lijst Pim Fortuyn

Votes: 26 25.7%
  • VVD

Votes: 18 17.8%
  • PVDA

Votes: 3 3.0%
  • Groenlinks

• SP

• CDA

Votes: 9 8.9%
  • SGP

Votes: 1 1.0%
  • D66

• ik stem niet/heb nog geen stemrecht

Votes: 28 27.7%

• Total voters
    101
ze laten zich in de luren leggen door iemand met mooie praatjes...

en paar jaar voor 1940 waren in Duitsland ook veel van die mensen die daar intrapten...

Originally posted by Hebo_NRG
ik zit nog te twijfelen tussen Pim en LF...mijn pers. stem advies wees overduidelijk naar LF, maar ik ben bang dat hun niet echt een grote meerderheid krijgen in de kamer :(

Huh? Dus dan stem je daar niet op? Bedoel je dat?

Dat slaat dus nergens op...

Ennuh er wordt veel geluld over LPF, dat diegene die daar op stemmen niet zijn praatjes kunnen doorzien etc. Dat vind ik gelul, misshcien zijn sommige dingen moeilijk te berieken die hij zegt, maar hij is er wel mee bezig, en zo gaat het toch altijd in de politiek?
En het is wle heel makkelijk om zo iemand als Pim af te zeiken, hij doet gewaagde uitspraken. Zijn altijd wel kleine dingetjes waarmee je hem dan kan terug pakken.

Pin houdt zich dus blijkbaar goed veel bezig met de poltiek, dan zou ik graag willen weten waarom zijn voorkeur uitgaat naar de VVD? Wat zijn al hun goede punten dan enzo? Ik hou me er dus niet goed mee bezig. Mja ik zie op RTL5 wel vaak interviews met Pim, maar meer eigenlijk niet, oja Barend en van Dorp ook wellis.

En Pin ben je niet bang dat de VVD ook een tussenpartij is? Die niet duidelijk ergens voor gaat?

Tegenwoordig doet elke partij van alles een beetje, en al die beetjes vormen dan ook nog is een coalitie, maar is het juist niet de bedoeling van een coalitie om VERSHCILLENDE tegenstirjdige ideeën bij elkaar te zetten en zo dus een coalitie krijgt waarin ook vershcillende ideeën zitten maar wel gestuurd door mensen die er voor GAAN? Als dit zo is, dan gaat de politiek dus nergens over, tenzij je stemt op bijvoorbeeld LPF, LN, Christenunie of andere shit?

Maja dit was mijn advies btw:
1019996720-stem.jpg

Dus het VVD? Ik weet het nog niet...

Originally posted by Sjoerdyo

Huh? Dus dan stem je daar niet op? Bedoel je dat?

Dat slaat dus nergens op...

nee, ik ga wel stemmen, maar op wie ik me stem laat vallen moet nog duidelijk worden :)

Originally posted by Gijshouwen

niet alle studenten zijn corpsballen he.

Dat bedoel ik ook niet, maar die lui zullen hoogstwaarschijnlijk niet GroenLinks stemen. De alto-studenten waarschijnlijk weer wel.... thats what i mean :)

Back