Stemmen voor europa 18+

Waarop stem jij?

  • Groenlinks

    Votes: 0 0.0%
  • SP

    Votes: 0 0.0%
  • SGP

    Votes: 0 0.0%
  • Newropeans

    Votes: 0 0.0%
  • Solidara

    Votes: 0 0.0%
  • EKP

    Votes: 0 0.0%
  • De groenen

    Votes: 0 0.0%
  • Libdem

    Votes: 0 0.0%
  • Pepeuropa

    Votes: 0 0.0%
  • Libertas.eu

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    52
  • Poll closed .

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Nog minder dan een maandje tegaan en dan mogen we weer stemmen.
Voor de europese verkiezingen.

www.stemwijzer.nl

Ga je stemmen
Ja/nee/ en waarom?

Waar gaat je voorkeur naar uit? en waarom?

Waar kom je volgens de stemwijzer op uit.

Dus ook hier weer een lekker discussietopic + poll

uiteraard respecteer elkaars mening en onderbouw het!
 
Advertisement - register to remove this

Ja ik ga zeker stemmen. wij in nederland mogen er trots op zijn dat we KUNNEN stemmen.
En 50% loopt altijd te zeiken maar gaat nooit stemmen. Dit is de kans om er wat aan tedoen. Niet stemmen en wel zeuren is altijd kansloos..

Mijn voorkeur gaat uit naar rechts.
- Turkije mag nooit lidworden.
- EU is groot genoeg
- Geld moet uitgegeven worden in eigen land. nu krijgen veel oostbloklanden veel subsidie die onderandere NL betaald.

Mijn top 4 volgens stemwijzer
CDA
VVD
Europese Klokkenluiders Partij
PVV

Laagste heb ik met de groenen/groenlinks enz....
komt denk ik redelijk overeen met me gedachten
 
- Geld moet uitgegeven worden in eigen land. nu krijgen veel oostbloklanden veel subsidie die onderandere NL betaald.

De landen die bij de EU komen krijgen een flinke financiële injectie in hun ass.. Dit zorgt er echt voor dat de welvaart in zon land flink omhoog gaat. Dit komt natuurlijk de rest van de landen in de EU ten goede door de stijging van de import/export in zon land.

Misschien krijgt NL minder terug dan ze weggeven aan zon land, maar wat er met zo'n land gebeurd is gewoon goed.
 
dit is mijn lijstje volgens de stemwijzer:
PVV
Europese Klokkenluiders Partij
CDA

kan er wel in komen :)

wil niet zeggen dat alles wat bijvoorbeeld de PVV zegt correct is maar ik kan mezelf in sommige punten wel vinden..
dan heb ik het niet over volledig eens zijn maar meer het idee dat ik wel in die gedachte kan komen..

ik verdiep me niet zo in politiek dus ik ga geen diepgaande uitspraken doen :)
 
Ik stem niet want....
A. Het boeit me niet
B. Ik blijf ab-so-luut niet de rest van m'n leven in Nederland wonen (Lees: Europa)

*wacht op commentaar*
 
Ik stem niet want....
A. Het boeit me niet
B. Ik blijf ab-so-luut niet de rest van m'n leven in Nederland wonen (Lees: Europa)

*wacht op commentaar*
:* Geen commentaar :*
Zelf hoop ik nog steeds binnen nu en paar jaar @ venezuela te zitten.
maar tot die tijd moet ik het in europa doen....

Dus denk niet tever voorruit!
 
Ik heb voor Partij van de vrijheid gestemt om de simpele reden:

Turkije mag nooit lid worden, EU is groot genoeg.

Ik ben Pro-Europa omdat we als eenheid meer bereiken dan als landje alleen. Ze probeert de verschillen tussen landen kleiner te krijgen op vlak van onderwijs, gezondheidszorg, ...




Volgens de stemmenwijzer was mijn lijstje als volgt:
CDA
PvdA
VVD
PVV
 
Deze poll mede vanweze de discussie in Nutteloosche plaatjoz?
Anyway, wel goed topic imo.

Net als Vinnie al zei, kan me niet in alle punten van PVV vinden, maar wel veel.
Vandaar dat mijn stem ook naar PVV gaat, al zijn er imo meerdere goede partijen.
 
moet trouwens zeggen dat deze verkiezing ook partijen mee doen waar ik nog NOOIT van gehoord heb :P
netzo ( waar ik op uitkom die klokkeluiderspartij )
 
Ik denk dat veel mensen uit Nederland voor de PVV gaan stemmen omwille van hun mening dat Turkije niet mag toetreden tot de Europese unie.

Niet dat dit slecht is, want Turkije ligt voor het grotendeel in Azië en de cultuurverschillen zijn ook enorm.

Omwille van dit feit zullen mensen niet de stemmenwijzer volgen die een partij kiest op basis van de meeste overeenkomsten.
 
Denk dat 99% van de stemmers PVV met geert wilders denkt..

alleen zal Geert wilders ( persoon ) NOOIT europa ingaan... ( als ik het goed heb )
 
Ik neig naar pvv.

Heb me er niet echt in verdiept, maar vind t wel tijd voor verandering, wat me aanstaat is dat wilders meestal zegt wat hij denkt, en er niet omheen draait.
 
Ik neig naar pvv.

Heb me er niet echt in verdiept, maar vind t wel tijd voor verandering, wat me aanstaat is dat wilders meestal zegt wat hij denkt, en er niet omheen draait.

Stem dan niet als je jezelf niet eens in het programma van een partij hebt verdiept..
 
Back
Top