ik ben in het bezit van een nieuwe La Souris E-Sourini bromscooter.
Na enkele dagen zag ik ineens in mijn dashboard dat ik 4 versnellingen (of modes) kon selecteren........
Ik heb mijn scooter echter nooit laten opvoeren dus waarschijnlijk is deze optie in de fabriek al ingesteld.
correct: in china etc. en in veel EU landen mogen ze max 65.
alleen als ze richting ons landje worden verzonden word de scooter begrensd.
de eerste modus word ook wel ´crawl modus´ genoemd en is handig als je van een glad oppervlak wilt wegrijden zonder dat t wiel begint te slippen. (word hier voor snor uitvoering gebruikt)
modus twee is economy, waarin je ´normaal´ kan rijden (word hier gebruikt voor de brom versie)
modus drie geeft ie alle kracht die de accu's kunnen leveren; de motor gaat tot zn max, maar trekt de accu sneller leeg dan gezond is... (word in china gebruikt voor de wegen waarop met t snelle verkeer meekomen een must is, maar mag hier officieel niet te gebruiken zijn aldus den haag)
modus vier lijkt (afgaand op je verhaal) nergens op aangesloten te zijn... heb je een achteruit??
Nu zie ik de versnellingen helaas niet meer en rij ik weer max 50 km per uur.
Waarschijnlijk heb ik een keer een combinatie van handelingen verricht waardoor deze optie tevoorschijn is gekomen. Ik weet helaas niet welke...
mazzelaar
mijn E-sourini kan onbegrensd even hard, en net als bij de jouwe zit de begrenzing in de controller.
alleen is bij de mijne contact nodig met een laptop aangezien de schakelaar weggelaten is, en ik niet weet waar de kabel van t overgebleven stekkertje aan de controller hoort.
In de winkel wisten ze niet dat deze optie bestond en zijn ze ook benieuwd hoe dit mogelijk was.
La Souris weet wel meer niet van de door hen bij zong-neng gekochte scooters.
zij importeren slechts, halen de scoot uit z'n doosje en schroeven m zo snel mogelijk in elkaar waarna ie direct doorgaat naar de koper.
zit er een fout in van de productie of hun afmonteren, dan heb je een probleem...