stage6 RT cilinder

Status
Not open for further replies.
Ik zal komende week nog ff met een update komen wat het vermogen betreft, zoals sommige van jullie al hebben gezien bij de SBO race in Emmen liep het RT blok eigenlijk even hard als de gemiddelde open70 machine, dus er zit vordering in. De cilinder is nog steeds heel erg tam qua timing etc, dus hoop een dezer dagen nog iets meer pk's eruit te krijgen.

Wat ik wel alvast kan onthullen is dat ik momenteel een powerband van meer dan 1500 toeren heb (met een variatie van 0,5pk)en het ding echt idioot hard de bocht uitkomt :W
 
Er worden uitlaatflezen gemaakt voor Stage6 R1400, Yasuni, Malossi, Stage6 RT70 en een doe het je zelf kit.

En ik vermoed dat je met de deksel een gearcover bedoeld en niet de deksel op de cilinder. Voor de de gear cover zijn/komen ook vevanings kits , schroeven, lagers, keringen en o-ringen.
 
Er worden uitlaatflezen gemaakt voor Stage6 R1400, Yasuni, Malossi, Stage6 RT70 en een doe het je zelf kit.

En ik vermoed dat je met de deksel een gearcover bedoeld en niet de deksel op de cilinder. Voor de de gear cover zijn/komen ook vevanings kits , schroeven, lagers, keringen en o-ringen.

doe het je zelf kit? :p

ja dat deksel bedoel ik , heb m helaas nog niet kunnen testen , mischien 13 juni.

ik zal even goed opletten wanneer ik het spul zie verschijnen , is wel handig natuurlijk om een paar reserveonderdelen te hebben , maar dat weet jij ook wel ;)
 
Vanavond de nieuwe 'definitieve' versie op mijn raceblokje gebouwd, hoop komende week met een uitdraaitje te komen icm een 19mm carb en FKT DPR + Team2004. Geblokkeerd gemeten met tandriem uiteraard.


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Je bedoelt 3e foto @ cilinderwand ofzo? Dat heeft elke nieuwe cilinder...dat zijn nou hoon/poetssporen :)
 
nee ik denk dat hij die voet bedoeld..
dat daar allemaal krassen op lijken de zitten.. waarschijnlijk van het frezen oid
 
Spijl is wel een beetje lomp terug gelegd. Enig idee wanneer het nu in de verkoop komt?

De consument een beetje opwarmen met allerlei prototypes is een goed idee en creeer je ook interesse bij de consument, maar zolang als het bij deze cilinder duurt. Interesse begint al weer wat af te druipen omdat er gewoon nog steeds niet bekend is wanneer het bereikbaar is voor consument. Marketing technisch kan het allemaal wel wat slimmer.
 
Mja de scooter markt is toch op zich vrij klein he...
Maar ik vind de S6 R/T cilinder toch echt wel de mooiste cilinder tot nu toe.
Wat ik alleen jammer vind is dat ie waarschijnlijk niet echt als straat cilindertje te gebruiken is XD
 
Spijl is wel een beetje lomp terug gelegd. Enig idee wanneer het nu in de verkoop komt?

De consument een beetje opwarmen met allerlei prototypes is een goed idee en creeer je ook interesse bij de consument, maar zolang als het bij deze cilinder duurt. Interesse begint al weer wat af te druipen omdat er gewoon nog steeds niet bekend is wanneer het bereikbaar is voor consument. Marketing technisch kan het allemaal wel wat slimmer.


Spijl valt wel mee, kleurverschil is extreem op de foto, het voelt verder gewoon prima aan en in het echt ziet het er minder extreem uit. Verder ben ik het helemaal met je eens. Er zijn al 150 stuks in productie gegaan hoor, alleen zijn die allemaal in Italie verkocht in de racewereld. Zal eens vragen hoever ze nu zijn met de 2e serie.
 
Mja de scooter markt is toch op zich vrij klein he...
Maar ik vind de S6 R/T cilinder toch echt wel de mooiste cilinder tot nu toe.
Wat ik alleen jammer vind is dat ie waarschijnlijk niet echt als straat cilindertje te gebruiken is XD

Mooiste cilinder..:X8P

Robbert: Wat zijn de verschillen tussen deze cilinder en je oude prototype?
 
Mooiste cilinder..:X8P

Robbert: Wat zijn de verschillen tussen deze cilinder en je oude prototype?

Ik wil niet in detail op de veranderingen ingaan aangezien dat resultaten zijn uit o.a. eigen testwerk. Daar is gewoon veel geld en vooral veel tijd in gegaan, dus dat ga ik niet zomaar aan de grote klok hangen, hoop dat je dat begrijpt, maar een aantal globale veranderingen :
- Vorm uitlaatkanaal
- Verbetering nicasilwand/hechting
- Verbetering grondplaat (steviger)
- Verbetering van gebruikte materiaal in buitenkop
- Verandering van de timing

De 1e versie die ik kreeg gaf 14 pk ofzo, we zitten nu op 19/20pk met 19mm (en een bizarre powerband), ben erg benieuwd wat hij nu gaat scoren.
 
Dat is info waar ik op doelde, de materiaalveranderingen en dergelijke. Kan goed begrijpen dat je je eigen bevindingen stil houdt.

De vormverandering van het uitlaatkanaal, is dat van rond naar ovaal gegaan?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top