stage6 RT cilinder

Status
Not open for further replies.
en ik denk dat je met een sprinter ook net wat extremer kunt gaan omdat je maar 1 run hoeft te doen , een racescooter moet de hele race goed blijven.
 
ik denk dat deze cilinder echt goed zal zijn

-betere opbouw (build from the ground up )
-nieuw systeem voor te bevestigen op de carter (lets go extreme )
-de looks ( i like it ,its horny )
-build by the crazyest people in the scooter world ( do i need to say more )
-give it some time and it will own everything

greets a horny bastard :p
 
en ik denk dat je met een sprinter ook net wat extremer kunt gaan omdat je maar 1 run hoeft te doen , een racescooter moet de hele race goed blijven.

Is natuurlijk logisch, zijn genoeg blokjes bij het sprinten die 150 meter volhouden maar bij 200 meter naar de frieten zouden lopen. Vele zaken staan veel scherper.
 
ik denk dat deze cilinder echt goed zal zijn

-betere opbouw (build from the ground up )
-nieuw systeem voor te bevestigen op de carter (lets go extreme )
-de looks ( i like it ,its horny )
-build by the crazyest people in the scooter world ( do i need to say more )
-give it some time and it will own everything

greets a horny bastard :p

Sow.. Wat een goede beredenatie waar we ook allemaal iets aan hebben:X

Ik ben benieuwd naar de nederlandse testresultaten:) Misschien toch wel een optie voor volgend seizoen, als die dan uit is ten minste:p
 
Ik weet niet hoelang we nu verder zijn.. Maar het gaat nu associaal lang duren..
Ik snap niet dat je dit als stage 6 wil laten gebeuren...
 
Tot nu toe is er vrij weinig nog mee neergezet voor zover ik heb gehoord. De 70 rt is bij lange na nog geen speed killer..
 
veel lawaai maken en weinig producten :p

beter was de RT nog wat langer geheim gebleven mischien.

mja ,dat is de keuze van Stage6 hoe ze het doen.

het is een leuk cilindertje , maar als ie niet leverbaar is word het moeilijk...

mischien moeten ze wat minder @ taiwan etc. laten maken , mischien wel goedkoop maar niet echt betrouwbare en snelle lui..

ik weet alleen natuurlijk niet wat andere fabrieken doen , zoals Gilardoni , Mahle etc..

en die zijn duurder..

dan zou dus de RT nog duurder worden.

voorlopig nog maar even geduld hebben dus ;)

maar wat is een speedkiller? denk dat er met andere cilinder ook net zo gescoord kan worden , kijk eens naar de simpele Stage6 Racing cilinders wat die scoren.. (met een 19mm)
 
Ja, maar ik weet ook niet of er iemand al echt serieus mee bezig is geweest...
Hier in NL dan he..

Bij deze ;). Er zijn serieus mensen mee bezig.

Maar om even op Melf in te gaan een speedkiller is een cilinder die dik over de 23 scoort met een 19 bijvoorbeeld. Dan kan ik begrijpen dat men enthousiast wordt. Als je nu net zo goed een stage 6 racing kan kopen en bewerken dan is er slechts another one op de markt.
 
Ik doe ook zaken met Taiwan en China en krijg mijn spullen altijd redelijk op tijd, soms wel maandje uitloop. Als het 6 maanden tot 1 jaar uitloopt of zeer langdurig niet op voorraad is zoals bij diverse merken gerund door 'oosterburen' nogal eens het geval is dan moet je de oorzaak toch ergens anders zoeken. Ik zie vaak zat dat spul maanden niet op voorraad is bij duitse distributeurs terwijl ik het als ik vandaag bestel het over 3 weken voor de stoep heb staan. Dan praat je over de Moto/Nara/Stag/BGM/Etc's. Bar slecht inkoop beleid is dat, of gewoon niet kunnen bestellen omdat het geld op is. Wie zal het zeggen.
Product ontwikkeling gaat ook juist erg snel daar. Moet je niet vragen hoe goed het getest wordt ;)
 
Denk ik ook..

Maar wij hebben geen tijd, en geen geld voor de ontwikkeling.... (vooral het eerste)

Ik denk dat mensen zoals wilco en Gé enz wel flink met zo'n kitje aan de slag gaan alleen voor de lol.
Beetje jammer dat alles voorbestemt is voor italie..
 
Denk ik ook..

Maar wij hebben geen tijd, en geen geld voor de ontwikkeling.... (vooral het eerste)

Nja...wij hebben geen tijd 'meer'. Natuurlijk hebben wij nog geen dikke scores laten zien, maar ik heb er persoonlijk echt dik veel tijd in gestoken tot nu toe, vergeet dat niet. Ik ben begonnen bij het allereerste prototype en heb het ding inmiddels van 14 pk naar 20 pk gekregen. Kan toch niet van mezelf zeggen dat ik er dan niet serieus mee bezig ben geweest, kan je vertellen dat daar meer werk in zit dan die extra 2 pktjes erbij toveren hoor :+

Of ik tijd heb om het ding ook van 20pk naar 22pk te krijgen weet ik niet, zullen we de komende weken wel zien. Voorlopig loopt het blok prima aangezien ik gewoon mee kan komen in de open70. Binnen een seconde van Rik/Jos kwalificeren met mijn dikke reet op Veldhoven vind ik goed genoeg bewijs dat het blok prima presteerd (natuurlijk is veldhoven wel een stuurbaantje)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top