Welke uitlaat stage6 streetrace 70cc ac Minarelli horizontaal?

Thijs S.

Member
Setup:
19Mm carb
Uitlaat: ?
Cilinder: stage6 streetrace ( als er echt een betere is voor onder de 185 laat maar weten (geen alu) )
Membraan: top performance
Hpi=ooit

Dus welke uitlaat gaat het worden? Ik zat zelf te denken aan een yasuni r. Maar ik heb ook gehoord dat die stage6 mk2 repicla ook wel goed is.
 
Advertisement - register to remove this

Is die goed voor een stage6 streetrace ac dan? En is ie ongeveer hetzelfde als een Yasuni r kwa performance?
Post automatically merged:

https://link.marktplaats.nl/m207891...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios En is dit ook niet wat? Of is die c10 dan echt beter.
Pak die c10 nou gewoon zoals iedereen al aangeeft. Zullen vast meer uitlaten prima draaien op die cilinder maar betwijfel of je het verschil zelf merkt als het eronder zit. Zorg dat het goed word afgesteld door iemand die het vaker doet en dan heb je met je 2de hands uitlaat van 100 euro meer plezier dan een nieuwe uitlaat. Kun je van die 85 die we je hebben bespaard mooi een paar kratten bier onder ons verdelen. Jij blij, wij blij
 
Exact dat. Al tig keer die uitlaat benoemd.
Komt op deze cilinder beter tot zijn recht dan een Yasuni R. En anders haal ik die uitlaat en dan gaat ie op de schap tot dat het een keer van pas komt.
 
Volgens mij wil je echt een hele collectie scooters en onderdelen he!( geef je groot gelijk hoor hahaha)
De zooi moet eerst maar is compleet!
Post automatically merged:

De zooi moet eerst maar is compleet!
Momenteel eerst maar is alles compleet zoeken en opbouwen. Staat momenteel allemaal stil op hebo en roze top na
 
Back
Top