Alexspeedfight

New Member
Hallo.
Ik heb een speedfight 2 met een polini CP 21mm carb en een Mallosi MHR 70cc replica watergekoeld cylinder en een stage 6 sponge dubbel powerfilter en ik weet niet welke yasuni uitlaat ik moet halen omdat ik heb een hoogtoerig cylinder en ik zit te twijfelen tussen yasuni r en yasuni carrera 10 of gewoon een terugloop als iemand weet wat het beste uitlaat voor een Mallosi MHR 70cc replica watergekoeld onder 300 euro laat me weten asjeblieft
 
Advertisement - register to remove this

Heb zelf de c10 onder mijn scooter gehad(gilera stalker dus piaggio ac) scheelde met de yasuni r die ik ook nog had liggen 150 toeren op dezelfde setup.

Vind de kwaliteit ook een beetje matig, zou lekker een R halen.
 
Heb zelf de c10 onder mijn scooter gehad(gilera stalker dus piaggio ac) scheelde met de yasuni r die ik ook nog had liggen 150 toeren op dezelfde setup.

Vind de kwaliteit ook een beetje matig, zou lekker een R halen.
Iedereen zegt dat een yasuni r is geen hoogtoerig uitlaat en een Mallosi mhr 70cc replica is een hoogtoerig cylinder
Post automatically merged:

Heb zelf de c10 onder mijn scooter gehad(gilera stalker dus piaggio ac) scheelde met de yasuni r die ik ook nog had liggen 150 toeren op dezelfde setup.

Vind de kwaliteit ook een beetje matig, zou lekker een R halen.
Maar Google zegt dat een yasuni c16 is beter voor een hoogtoerig cylinder zoals de mhr replica 70cc
 
Last edited:
Hoe moet ik dat weten ik ga binnen kort me replica bestellen
Dan weet je het nu .... en goed kijken wat je bestel.
Je had het 1 ander uit kunne vogelen via de Rubriek : Tuning voor gevorderden ... Goede Set Up samenstellen is belangrijk, anders soms weggegooid geld / verkeerd besteld waar je geen reet aan heb .
 
Dan weet je het nu .... en goed kijken wat je bestel.
Je had het 1 ander uit kunne vogelen via de Rubriek : Tuning voor gevorderden ... Goede Set Up samenstellen is belangrijk, anders soms weggegooid geld / verkeerd besteld waar je geen reet aan heb .
ok ja ik heb een vraag weet jij mischien welke trekveer ik kan het best halen? voor me speedfight
 
C-16 heb je nodig , op 1 van mijn Runners rij ik ook met een Malossi Replica. ( ovale uitlaatpoort ).
Rij je met de 6T Replica , met Vlinderpoort , heb je de C-21 nodig )
Hij heefteen Speedfight 2. Dan houdt het op bij een Yasuni R.
Post automatically merged:

Iedereen zegt dat een yasuni r is geen hoogtoerig uitlaat en een Mallosi mhr 70cc replica is een hoogtoerig cylinder
Post automatically merged:


Maar Google zegt dat een yasuni c16 is beter voor een hoogtoerig cylinder zoals de mhr replica 70cc
PEUGEOT verticaal is niet hoogtoerig.
 
Sorry , je plaats meerdere Onderwerpen wat voor verwarring zorgt
 
Sorry , je plaats meerdere Onderwerpen wat voor verwarring zorgt
Speedfight 2 is vertikaal toch? Dan kom je al anel bij een omgelaste c16 uit. Maar een replica is niet hoogtoerig dus dan is een R meer dan genoeg
 
Back
Top