Weet niet?

Status
Not open for further replies.

Gerrit58

New Member
Ik was aan het rijden met mijn Agm scooter toen ineens er wat begon te ratelen, dacht dat het de v snaar was maar dat bleek het niet te zijn.
Weet iemand waar ik moet zoeken???
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk was het er zo eentje:

550x254.jpg
 
Overbrenging al open gehaald? Compressie gemeten?

Heb je uberhaupt wel wat topics doorgelezen en wat dingen open geschroeft voordat je deze topic aanmaakte? Jouw scooter is niet de eerste die ratelt en er mee stopt
 
Ik was aan het rijden met mijn Agm scooter toen ineens er wat begon te ratelen, dacht dat het de v snaar was maar dat bleek het niet te zijn.
Weet iemand waar ik moet zoeken???
Aan zo'n korte info hebben wij niets aan., we hebben geen glazen bol hier op het forum.
Hoeveel Km gelopen?
Pas nog onderhoud aan gedaan en wat allemaal?
Ratelt hij nu ook stationair?
Carter kap al zelf verwijderd en eens gekeken of er iets niet goed zit?
Waar denk je dat het ratelen vanaf komt?
Hoe meer info hoe beter wij kunnen helpen.
 
Reageer dan gewoon niet! Dit is wat er gebeurde niet meer of minder, kan hem ook niet meer starten.

Plaats dan gewoon niets.

Er zitten hier meer dan genoeg capabele mensen die je graag helpen.
Alleen dien je zelf wel duidelijk te maken wat het probleem is en het duidelijk te omschrijven.

Dus zoals hier boven ook word aangegeven een beetje meer informatie is benodigd.
 
Reageer dan gewoon niet! Dit is wat er gebeurde niet meer of minder, kan hem ook niet meer starten.

Je kan op ze minst met meer informatie komen (details zijn belangrijk), word het ook wat makkelijker te bepalen wat er aan de hand kan zijn..
Dat weten wij ook niet als je met zo topic start komt aanzetten.


Als ik niet reageer, dan reageert er vast niemand.. En dan ren je met de start tussen de benen het forum af, en krijgen we een klaagzang te horen waarom niemand je wilt helpen.


Belangrijk is dat je zelf ook wat zoekt op het forum.. Daar zit een zoek functie bij.. Misschien vind je iets wat je bij je vraag helpt.
Wij kunnen niet elke stap die je zet in het leven je handje vast blijven houden.

Maar kunnen wel duidelijk gestelde vragen antwoord op geven.

Zoals boven gezegd:

* Wanneer onderhoud gehad
* Hoeveel KM op de teller
* Hoe oud is de scooter
* Ben je eerste eigenaar, zo nee waar heb je hem gekocht (bij een bedrijf, of particulier.
 
Last edited:
Ik was aan het rijden met mijn Agm scooter toen ineens er wat begon te ratelen, dacht dat het de v snaar was maar dat bleek het niet te zijn.
Weet iemand waar ik moet zoeken???
Hoe weet je dat het niet aan de v-snaar ligt ?
kan hem ook niet meer starten.
Dat je de scooter niet meer kan starten had je ook meteen kunnen zeggen.

Geef meer info, zoals:
- Type, bouwjaar, KM-stand et cetera...
- Wat heb je bekeken/geprobeerd om uit te zoeken waar het geluid/probleem vandaan komt ?

Het is logisch dat je commentaar krijgt wanneer je zo weinig info geeft over de scooter.

***EDIT***
@eurokit: zie dat je mij een stapje voor bent ;)
 
Ik zou hem wel eens willen vragen:

Wanneer is er voor het laatst de motor olie vervangen, of gecontrolleerd dat het peil nog op orde was?

Wetende dat een AGM vaker een 4 takt is van chinese fabrikaat.
Post automatically merged:

Reageer dan gewoon niet! Dit is wat er gebeurde niet meer of minder, kan hem ook niet meer starten.

Kan je er niet gewoon een ander china blok a 300 euro er onder ratelen?? :screamcat::screamcat::screamcat::screamcat::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
 
Last edited:
Reageer dan gewoon niet! Dit is wat er gebeurde niet meer of minder, kan hem ook niet meer starten.
Niet boos worden als de antwoorden niet voldoen aan je verwachting.
We willen allemaal best helpen, maar met zo weinig informatie komen we niet ver.
 
Jongens, als iemand een beroerde startpost maakt, prima dat je hem erop wijst op een normale constructieve manier. Maar dit kinderachtige gedrag wil ik hier gewoon niet zien. Je kan dan prima gewoon niet reageren.

@Gerrit58 Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen, de leden proberen je duidelijk te maken dat je erg weinig informatie hebt gegeven. We willen mensen best helpen met een probleem oplossen, maar er is wel wat eigen input en inzet nodig. Wat heb je zelf al geprobeerd (niets is niet het meest handige antwoord ;)), hoe meer informatie jij geeft en laat zien dat je moeite hebt gedaan, hoe meer iemand anders geneigd is jou te helpen.

Het beste is even een nieuw topic te starten en het opnieuw te proberen. Mocht een van de leden weer op z'n kinderachtige manier reageren, druk even op het report knopje, dan neem ik er een passende actie op.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top