Ik weet niet welke zuigerstop ik nodig heb

Steff

New Member
Ik heb een yamaha neos uit 2005 2t 50cc ik heb tot nu toe helemaal niks veranderd behalve nieuwe uitlaat en prop verwijderd maar ik wil mijn vario ring er ook uit halen maar ik weet niet wat voor zuigerstop ik nodig heb, want ik heb verschillende maten zuigerstop gezien. Ik weet ook niet wat voor maat bougiesleutel ik nodig heb ik heb al met een schuifmaat meter ding gekeken of ik de bougie kon meten hoe groot die is ik kwam uit op 17-18 waarschijnlijk 18.
als ik me varioring er toch uit ga halen wil ik mischien een nieuwe vertanding erin doen van malossie ik weer niet of dat handig is maar volgensmij ga ik dan ook wat sneller, en moet ik dan ook opletten wat voor vertanding, want mischien zijn er verschillende vertandingen en sommige die mischien niet passen of zijn ze allemaal hetzelfde?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf 4 Compressors ... wat belangrijk is voor kracht / Volume ... is de Pomp , ook al heb je een 500 Liter vat , als de Pomp te weinig Capaciteit heeft , heb je er geen Reet aan .
Voor het zwaardere werk is altijd minimaal een 2 Cilinder nodig. ( stralen en spuiten bijv : ).
Het is hetzelfde met accuboormachines. Iedereen kijkt naar de accucapaciteit, maar het gaat om het koppel. (Nm)
Tankinhoud zegt ook niet zoveel, het gaat om de aanzuigcapaciteit.
 
KLIK>

KLIK
Of koop een slagoer sleutel bij de LIDDLE... ook handig voor andere dingen los te maken .. kost geen Reet.

Maar goed ... als jij je Motorblok wil vernaggelen ..... Prima.

Ik heb nog even een vraag over die slagmoersleutel, bij de Lidl hebben ze er 1 best goedkoop liggen, als je op de link klikt zie je welke ik bedoel, ik denk ook dat jij die bedoelde, maar is dat een goede die ik veel kan gebruiken en dus heel lang mee gaat, want ik heb nu nog een Speedfight 2 en ik moet het vliegwiel eraf halen want die is heel erg roestig en ik denk ook dat er iets mis is met de lagers. Misschien wil ik de slagmoersleutel gebruiken voor de vario te onbegrensen. Zou die dan goed zijn denk je dat hij lang mee gaat?
 
Beste is idd vast zetten met een Moment Sleutel.
Er is een verschil tussen Slagmoersleutel , en Slagmoersleutel.
Ik heb er 1 van Hilti op Accu , deze heeft 3 standen .. dus verschillende Nm.
 
Beste is idd vast zetten met een Moment Sleutel.
Er is een verschil tussen Slagmoersleutel , en Slagmoersleutel.
Ik heb er 1 van Hilti op Accu , deze heeft 3 standen .. dus verschillende Nm.
Dat heeft die van Parkside ook, 4 standen.
En Idd momentsleutels gebruiken om iets vast te zetten.
Oh, en VERGEET NIET om de momentsleutel weer op 0 te zetten voor je hem weer opbergt.
 
Proberen kan altijd natuurlijk , maar is niet de juiste weg , aanhaalmomenten , en volgorde zijn er niet voor niets ( bout sterkte , pakkingen die te plat en stuk gedrukt worden) Maar er zullen ongetwijfeld leden zijn die dit altijd zonder doen , en waar alles goed gaat , veel hangt ook van het beleid en gevoel waarmee je alles vastzet .
 
Back
Top