Lijkt me niet, dan ga je weer het Low-budget verhaal onderuit halen.$aint said:Dat zijn iig goede prijzen.
Zou het misschien mogelijk zijn met de sponsor van de klasse (SA dus) te bespreken of de toerenteller+tempmeter niet toch vrijgegeven zou kunnen worden?
Ja, maar ik ben zelf een beetje huiverig na de verhalen die men over alle versies van de KOSO tellertjes gehoord heeft.Slome said:Lijkt me niet, dan ga je weer het Low-budget verhaal onderuit halen.
Dan gaan de mensen die wat minder krap bij kas zitten we meet Mycrhon3, AIM etc rijden, wat als gevolg heeft dat de fun er voor veel mensen weer af gaat
Voor mij weinig, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel als argument zien.$aint said:En ik snap niet helemaal wat er verminderd aan jouw fun als iemand anders een "beter" tellertje heeft?
$aint said:Dat zijn iig goede prijzen.
Zou het misschien mogelijk zijn met de sponsor van de klasse (SA dus) te bespreken of de toerenteller+tempmeter niet toch vrijgegeven zou kunnen worden?
Dit is op te lossen door de sensor verder van de kop af te monteren (zie koso oplossing), helaas gaat dan de nauwkeurigheid van de meting ook achteruit.$aint said:Bedacht me net nog dat je hiermee eigenlijk automatisch luchtkoelers uitsluit, omdat die tellers maar tot 150 graden gaan.
(aan de andere kant gaat iedereen sowieso waarschijnlijk LC rijden)
Dit vroeg je 4 uur geleden ook al, als het 100% bekend is wordt het heus wel gepost.robin#8 said:ik zou de uiteindelijke prijs van de pakketten wel eens willen weten en de inhoud van die pakketten mvg robin
Candyman said:de spullen die verplicht zijn in het reglement dus het standaard pakket gaat tussen de 350 en 400 euro gaan zijn.
standaard pakket zal dus gaan zijn:cilinder,krukas,uitlaat,carburateur,koppeling+koppelingshuis en datalog systeem
Ik zelf vind het een stuk storender dat mensen met meer kapitaal wel aan de 24/10's en F32sjes kunnen en de mensen met wat minder geld gewoon met de originele veertjes oid rijden.Slome said:Lijkt me niet, dan ga je weer het Low-budget verhaal onderuit halen.
Dan gaan de mensen die wat minder krap bij kas zitten we meet Mycrhon3, AIM etc rijden, wat als gevolg heeft dat de fun er voor veel mensen weer af gaat
$aint said:Ik zelf vind het een stuk storender dat mensen met meer kapitaal wel aan de 24/10's en F32sjes kunnen en de mensen met wat minder geld gewoon met de originele veertjes oid rijden.
Dat niet alleen, ook de kans op persoonlijke sponsoren kwa banden, vering etc trek je onderuit...Sander said:Wil je de stage6-cup helemaal budget houden? Dan zal je dus alles voor moeten schrijven... merken, vervangingsperiode's voor onderdelen, etc etc.. Ofwel: niet te doen.
De mensen met de meeste mogelijkheden zullen dus ook altijd blijven winnen... Dat is met racen, beleggen, etc etc
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zie de MotoGP.Sander said:De mensen met de meeste mogelijkheden zullen dus ook altijd blijven winnen... Dat is met racen, beleggen, etc etc
als we aan zulke dingen moeten gaan beginnen krijgen we een reglement van 20 a4 tjes en dat is geloof ik niet de bedoeling?S#54 said:misschien een idee voor stage 6 cup, geen RS24/10 monteren, duurste vering die reglementair gemonteerd mag zijn een "gewone" RS24
weet het niet, is maar een idee
ligt eraan wat je ervoor vraagt :+Scarface. said:goed zo kenny was al bang dat ik mijn gloednieuwe bitubo´s moest verkopen
Scarface. said:ik verkoop ze niet schatje anders moek weer andere kopen heeft weinig nut denks