Stage6 Cup vragen topic...

Word er nog in het 70cc open cup topic gereageerd op vragen? Op het moment, vind ik het allemaal een beetje vaag namelijk, en word er weinig verteld/info gegeven..

Op deze manier, bind je natuurlijk nooit twijfelende coureurs aan je organisatie..:??
 
Sander, denk je dat we op het ogenblik niets zitten te doen .. ?
Misschien dat het niet alle dagen hier op het forum duidelijk te zien is, maar ik ben er dagelijks mee bezig. Van kalenders, tot nog kleine aanpassingen in het reglement, wachten op de bevestiging hierop, sponsors, circuits enzo.

Maken we dingen bekend, wil ik meteen dat het concreet is en niet half. Sommige dingen vragen eenmaal tijd. Dingen die we meteen kunnen beantwoorden doen we ook. Jammer dat je zo reageert.
 
Sander said:
Word er nog in het 70cc open cup topic gereageerd op vragen? Op het moment, vind ik het allemaal een beetje vaag namelijk, en word er weinig verteld/info gegeven..

Op deze manier, bind je natuurlijk nooit twijfelende coureurs aan je organisatie..:??


volgensmij heb je nu all voldoende info om ergens mee te beginnen kwa scoot :).

Welke dingen zijn onduidelijk ?

Is er een bepaalde datum bekend dat de reglementen erzijn ?
 
vanaf we de goedkeuring hebben ontvangen door de algemene ledenvergadering van de MON worden de reglementen voor 2006 definitief. Deze vergadering is eind oktober.
 
Razma said:
vanaf we de goedkeuring hebben ontvangen door de algemene ledenvergadering van de MON worden de reglementen voor 2006 definitief. Deze vergadering is eind oktober.

nog ff geduld dus voor definitief reglement...

ik heb er wel vertrouwen in :)
 
Ik bedoelde het niet rot..., maar wil alleen aangeven, dat er mensen zitten te springen om defintieve regelementen..

Zo kan iedereen tip-top aan de start verschijnen, en hoeven mensen zo min mogelijk werk in de laatste week te doen... Snap-U :)?
 
Sander said:
Ik bedoelde het niet rot..., maar wil alleen aangeven, dat er mensen zitten te springen om defintieve regelementen..

Zo kan iedereen tip-top aan de start verschijnen, en hoeven mensen zo min mogelijk werk in de laatste week te doen... Snap-U :)?

Kom hup eerst je kappen gaan schuren dan maar :p ;)
 
Misschien omdat dit in het buitenland (lees: europa) elders ook als gelimiteerd op 19mm is. Tevens omdat de 70cc open cup (ook weer afhankelijk van elders in europa) ook op 19mm is gelimiteerd. Dit maakt het voor jullie makkelijker om aan buitenlandse wedstrijden deel te nemen.

Wanneer je naar het buitenland gaat en er is daar plaatselijk wel een grotere carb toegestaan, dan is dat zonder al te veel problemen te wijzigen. Wanneer je nu uitgaat van een grotere carb bij het tunen van je materiaal, dan is het vaak lastiger om het zaakje netjes lopend te krijgen op een kleinere carb.
Correct me if...

Duidelijk? :)
 
Sander said:
Er zijn via stage 6 ook zwarte DO exemplaren te leveren..toch?
Jij bedoeld de DO Black Edition? Bij mijn weten valt dat niet onder de Stage6 lijn hoor :)

Neemt niet weg dat ik ook een exemplaar gemonteerd heb voor 2006 :)

Mochten mensen details erover willen hebben, sproeier-setting, gasbuis/gasnaald etc vanuit de fabriek, pm me maar :)
 
Back
Top