Stage6 Cup vragen topic...

Je zou eventueel je mychron 3 in je buddy kunnen monteren, om alsnog later alles te kunnen uitlezen ;). Dan is je Stage6 teller een "houvast" maar niets meer dan dat ;)
 
Sander said:
Je zou eventueel je mychron 3 in je buddy kunnen monteren, om alsnog later alles te kunnen uitlezen ;). Dan is je Stage6 teller een "houvast" maar niets meer dan dat ;)


of de electronica van een mychron in een omhuizing van een stage6 teller beunen:P

hoe zit het trouwens met de cilinder zelf zijn daar nog beperkingen voor behalve dat het een stage6 racing moet zijn?
 
ff bijdeweg trouwens als je zondag je zelf in schrijft moet je dan gelijk zo'n full paket kopen of kan dat ook later (bijv november of zo)
 
Scarface. said:
ff bijdeweg trouwens als je zondag je zelf in schrijft moet je dan gelijk zo'n full paket kopen of kan dat ook later (bijv november of zo)

Nee natuurlijk niet. Moet je helemaal zelf weten of je zo'n kit koopt. Lijkt me trouwens sterk dat zo'n kit zonder uberhaupt te koop is zondag.
 
jorick said:
Nee natuurlijk niet. Moet je helemaal zelf weten of je zo'n kit koopt. Lijkt me trouwens sterk dat zo'n kit zonder uberhaupt te koop is zondag.

Wel te bestellen en voorbeeld van de volledige kit is ook mee. Je kan dus zien wat er allemaal in zit.
 
njah wat ik dus bedoel inne is ik wil zo´n kit bestellen, de volledige, maar die hoef ik toch niet gelijk zondg al te betalen? of te betellen want daar zal ik wel een tijdje voor moeten sparen....
 
@ Scarface. : kan je beter ff wachten tot je het geld hebt en dan bestellen. Het is binnen de week geleverd !

@ jaguar_courreur: koppeling komt er ook en er komen nog meer dingen :)
 
Dan kom ik weer met een domme vraag :)

Als ik nou die 125 betaal, moet ik dan ook nog wat per race betalen?? Ik kon dit namelijk niet vinden, kunnen jullie dan ook vertellen hoeveel dat is?
 
> Inschrijving wedstrijddagen...
Het is noodzakelijk om voor elke wedstrijd in te schrijven (sprints én races). Voor de races kan dit op de ochtend van de racedag zelf, voor de sprints zal dit telkens vooraf gebeuren op internet. Voor de dag zelf zal voor de sprints (afhankelijk van de organisatie) een bedrag gevraagd worden, bij de races wordt dit een vast bedrag.

Voor de races zal dit ongeveer 40 euro worden (inclusief de transponderhuur)
 
Als ik het reglement zo lees mag ik onder mijn SangYang een full-Stage6 Piaggioblok schroeven zolang ik het (sub)frame origineel laat, is dit een "gat" in het reglement of maakt zoiets niet uit ?
 
ABT said:
Als ik het reglement zo lees mag ik onder mijn SangYang een full-Stage6 Piaggioblok schroeven zolang ik het (sub)frame origineel laat, is dit een "gat" in het reglement of maakt zoiets niet uit ?
lees dit even heb je antwoord op je vraag


S6C 11 MOTORBLOK
het motorblok moet van het gehomologeerde model zijn


dus het motorblok moet van dat model zijn waar jij op rijd duidelijk genoeg geloof ik.
 
Ey luitjes..
Ik had even een klein vraagje.
Bij de Stage6 Cup moeten het kuipwerk van de scooter zwart zijn.
Mijn scooter heeft vrijwel exact dezelfde (fluor) rode accenten als de scooter op het plaatje van de Stage6 Cup logo.
Rood stuurkapje, grilletje en voorspatbordje.
Is dit toegestaan?
Het zou niet in strijd zijn met de Stage6 stickerset die er dan eventueel op zou komen...denk ik zo
 
Back
Top