This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage6 Cup vragen topic...

Ze willen een bus aan de buitenkant van de spruitstukkant van de carb doen, zodat een groter spruitstuk mogelijk is.

Ik snap nu iig het deel van carb
 
$aint said:
Ze willen een bus aan de buitenkant van de spruitstukkant van de carb doen, zodat een groter spruitstuk mogelijk is.

Ik snap nu iig het deel van carb

dan kun je alvast beginnen om weer een nieuwe te kopen :+
 
Ze doelen op een bus TUSSEN de carb en het spruitstuk.
Stel dat je de dell ortho zo in een MHR 25mm spruitstuk drukt, valt hij er direct uit.

Ze vragen nu of er een bus tussen mag, zodat je wel een 25mm spruitstuk kan gebruiken zonder dat de carb er uit valt.
 

dat snapt de rest ook wel hor +pippi+
 
wheely_king said:
dat snapt de rest ook wel hor +pippi+
beetje normaler reageren zou ook fijn zijn.
we hebben niet allemaal zoveel verstand als jou:+

en dit is een vragen topic en geen geouwehoer topic
 
een vraag dan, wat is bij jullie precies de doorlaat
ik heb even een tekenigetje gemaakt
als ik van mijzelf uit ga en dan het regelement lees zou ik denken optie 3 of 2 als de doorlaat, maar aan de post van kenny te zien komt het op mij over als of het op optie 1 neerkomt



want als je dus inderdaad voor optie 1 zou gaan wil dat dus al zeggen dat je het inlaat kelkje (verschilt tussen optie 1 & 2 ) niet eens mag polijsten of dergelijken
tenminsten zo komt dit over op mij uit de berichtjes van kenny
ik vraag dit natuurlijk om frustraties te voorkomen dat bij de eerste race al scoots worden afgekeurd om dat het kelkje gepolijst is
 
Last edited:
ik quote mezelf even
Candyman said:
de doorlaat dient te blijven zoals het orgineel model dus geen verf eraf niet uitdraaien,frezen,boren,hakken slijpen whatever.
orgineel=orgineel
 
de doorlaat is het inwendige gedeelte van de carburateur van voor tot achter.
en dus niet polijsten,frezen,draaien,boren,slijpen,hakken en zagen.
orgineel = orgineel en dat is bij de black edition mooi te zien omdat er aan de kant van het luchtfilter zwarte lak zit.
en aan de kant van het spruitstuk zitten er sleuven in + zwarte lak

dus heren is dit zo duidelijk genoeg?
 
godskolere stelletje miereneukers!!! laat die carb gewoon standaard! als je toch zo graag je carb wil veranderen ga je maar 70 open rijden :L
 
Pizzano said:
godskolere stelletje miereneukers!!! laat die carb gewoon standaard! als je toch zo graag je carb wil veranderen ga je maar 70 open rijden :L

eindelijk iemand die het zegt
 
Precies..

Als iemand zn aangepaste carb kwijt wil: ik heb wel intresse voor mn straat-projectje, wat ik nu ga beginnen..

Lees: trainmobiel, voor mooie trainingsdagen met Pronk
 
hoe zit het met de stickers ... welke van het stage 6 sticker pakket zijn verplicht ... ik neem aan dat ik niet met een galfer sticker hoef te rijden oid
 
in dit topic staat een post waar het staat welke verplicht zijn dus dat wordt lezen ik heb er geen tijd voor iig

van wat ik weet moeten die grote stage 6 stickers alleen dan zonder die sterren erachter.
en die kleine stage 6 stickers met die sterren erachter.
de rest is aan de rijders wat ze erop plakken
 
wij ook niet
het zou verzonden zijn en na een telefoontje vandaag is duidelijk geworden dat jou pakket pas vandaag is verzonden.
als we het morgen of overmorgen in huis hebben kom ik het bij je thuis brengen.