Stage6 Cup vragen topic...

gerrit? kannie dat zelf niet dan? ... ik hoop stiekem dat et regent op lelystad :$

wil wel is een keer in de regen jenken
 
Rayman is Laat said:
Wat is daar nouw weer stom aan, als die jongen wil rijden in de regen moet ie dat tog lekker doen

dan gaat ie maar in z'n 1tje rijden @ a'dam ofsow als het een pokke hard regent, toch maar liever geen regen @ lely
 
Rayman is Laat said:
Wat is daar nouw weer stom aan, als die jongen wil rijden in de regen moet ie dat tog lekker doen

Als je in de regen op een kartbaan moet rijden kom je er snel genoeg achter.
 
Vraag: ===> Antwoord

Mannen,

Er kwam een vraag van 1 van de Stage6 rijders of er een Km-teller op de scooter mag zitten, in overleg met mijn collega Candyman hebben wij besloten dat het geen probleem is als er een Km-teller gemonteerd wordt.
Dit houdt in dat er een normale fiets Km-teller (sigma oid) op de race mag zitten en niet een AIM/Alfano of iets dergelijks. Mochten jullie twijfelen mail mij ff het type en dan kijk ik even of deze voldoet.

Groet,

@lex (Hoofd TC Race)
 
Hey,

even een vraagje mbt. de levering van de stage-6 setjes.
Ik stel deze vraag namens Luuk van Wijk die zich heeft ingeschreven op de motorbeurs. Hij heeft al zijn formulieren een tijd terug opgestuurd, maar heeft echt nog niets van jullie/stage 6 ontvangen.
Aangezien het nu 15 maart is en er 2 april geraced moet worden gaat het er nu, ivm opbouwen en banken, erg om hangen.
Wanneer kan hij het spul verwachten?

Mvg,
Marly
 
wanneer wij het binnenkrijgen...
de bestelling is gedaan, betaling netjes ontvangen en ik heb zelfs ondertussen al een mailtje naar hem gezonden.

Nu ligt het dus in handen van Stage6, net als Jorick's pakket...
 
Back
Top