Stage6 Cup vragen topic...

jorick said:
zat dat vandaag nog steeds niet bij de post dan? :'(


he jorick we bouwen wel een blok op dan maar niet stage 6 maar wel 70cc 19mm en geen defcon.

als het spul er niet is. want je wou het al een maand voor de eerste race af hebben.

en geen gehaast de laatste avond voor de eerste race:)
 
ga anders naar je onderdelen boer pik al vast de benodigde stage 6 spullen en zodra je het pakket ontvangen heb geef je je pakket aan hem ... problem solved
 
ik heb toch gezegd als ik het binnen heb kom ik het brengen.
en ik ben nog niet geweest dus............

ik wil hier echter wel even een opmerking op maken.

:mad: het is met geen enkele mogelijkheid goed te praten dat de pakketten er niet zijn.:mad:
echter dit hebben wij zelf niet in de hand.
ook is het niet zo dat het niet leverbaar is want dat is het wel.
wij hebben er simpel weg geen controle op.
wij hebben nadat de betalingen binnen waren de bestelling gedaan.
degene die de pakketten naar ons moet toezenden heeft tot 3 x toe belooft dat de pakketten opgestuurd zijn maar tot hier toe dus niks.......

ik heb vandaag met fred gesproken aan de telefoon en we schijnen niet de enigste te zijn......
ik krijg morgen telefoon met hoe nu verder desnoods rij ik zelf naar saarbrucken of ga het op een andere manier oplossen
ik zal dan zorgen dat jullie iig de basis stage 6 spullen in huis hebben zodat jullie kunnen opbouwen.

ik baal hier mischien nog wel meer van als jullie.
maar ga mij of inne niet constant lopen pmn en mailen want dat heeft geen nut.

als ik het had was het allang in nieuwegein en zoetermeer geweest..........
 
je kan tog tot 2 april deze pakketten bestellen? Ik was hier een beetje vanuit gegaan maar nu ik deze problemen zie weet ik niet of ik nog veel langer moet gaan wachten met het bestellen van onderdelen...Of kan je sowieso al niet meer bestellen vanwege de problemen?
 
Kenny is NU in Saarbrucken. Hij is vanochtend in de auto gestapt om speciaal voor de pakketten te zorgen...

Uiteraard wordt er nu ook gesproken over de problemen zodat in de nabije toekomst de pakketten weer snel geleverd kunnen worden !
 
Razma said:
Kenny is NU in Saarbrucken. Hij is vanochtend in de auto gestapt om speciaal voor de pakketten te zorgen...

Uiteraard wordt er nu ook gesproken over de problemen zodat in de nabije toekomst de pakketten weer snel geleverd kunnen worden !

ach... ff over en weer naar ginder, hij is ermee van de straat 8P

'k vind het echt wel knap van hem, hij verdiend een (extra) biertje :! :! :!
 
S#54 said:
'k vind het echt wel knap van hem, hij verdiend een (extra) biertje :! :! :!

hmm Kenny en bier gaat niet samen, dan wat sterkers x|

Maar ik kreeg net telefoon dat alles daar geregeld is en jorick en luuk zelfs nog vanavond/vannacht hun pakket zelfs thuis bezorgd hebben !
 
Razma said:
hmm Kenny en bier gaat niet samen, dan wat sterkers x|

Maar ik kreeg net telefoon dat alles daar geregeld is en jorick en luuk zelfs nog vanavond/vannacht hun pakket zelfs thuis bezorgd hebben !
erg netjes geregeld!!
 
Hey,

Hardstikke bedankt voor het bezorgen van het stage 6 pakket. Luuk was gisternacht flink door het dolle heen en sprong werkelijk waar een gat in de lucht.

Nu het spul nog eventjes aanpassen en dan kan het zsm in elkaar.

Klasse !!
 
Back
Top