Fok, echt een giga update 8P
Om te beginnen, Champion is nu mijn sponsor, dus ik wijk af van het
stage 6 idee en stap over naar Champion.
dit zal het complete setup zijn waar ik mee aan de start zal gaan.
Cilinder Hebo Manston racing Pata Negra
Uitlaat Hebo racing 5 Revolution
Krukas Hebo Revolution
Carburateur 28Mm PWK koso
Luchtfilter Twin Air
Vario Malossi MHR2005
Koppeling Malossi delta clutch
Membraan Malossi Vl-14
Primaire Vertanding Pinasco 13/44
Secundaire Vertanding Standaard
Carters Max tuned op Manston
Vertandingsdeksel Top nardo
Powerbox nope
Poulies Polini SpeedDrive
Koppelingshuis Malossi Wingbel 107mm
Halfpoulie Stage 6 Race Drive
V-snaar Polini Evo kevlar
Spruitstuk Malossi recht pia 25mm + kbc wigje #1
Ontsteking Malossi Eprom Digitronic
Lagers Skf C4
Zoals het er bijstond na de laatste update:
De avond na die avond 8P
Foto van me stuurtje met stage6 temp/rpm teller.
Dit is mijn bosh waterpomp komt van uit een mercedes C220
beetje verf en polijst werk en ziet ermeteen al veel beter uit.
Spullen gekocht en meteen de vitrine in gezet
BGM evo krukje.
MHR 2005 vario + stage6 half pouli
Pinasco vertanding 13/44
BGM kickstarter
Mijn mikuni met E13 filter en benzine slag+filter
en bij iedere goede setup hoort natuurlijk de Delta clutch.
3liter kartank
ingebouwd
28mm koso carb gekocht
Nieuw Vl-14 membraan
Malossi Wingbel 107mm
Hier al mijn pretspul bij elkaar ben er toch zo fier op he 8P
mijn mooie malossi radiator. is die niet sexy?
Malossi Eprom Digitronic
benzine kraan, net zo handig
Ngk bougi dop+kabel.
polini speeddrive pouli´s+ evo snaartje
zij roostertjes geborstelt alu.
heb ze meteen gemonteerd ziet echt wel netjes uit.
Mijn bijna laatste spulle, nu is mijn setup zo goed als klaar.
moet alleen nog underseat hebben en de cillinder en dan kunne we gaan starten. Overigens wordt de cilinder een Hebo Pata Negra.
veerpoten vast gezet
rad ophanging gelast
en alles weer in elkaar.
nu is het wachten tot mijn cillinder er is dan kan alles naar JS voor een stevig tune beurtje
zodra dat achter de rug komt me blok eronder.
me sr is erklaar voor. de kappen moeten even wachten maar die komen ook nog.
hier een paar pic´s
mijne vette malossi radiator
alles in mijn budy geplaatst moet alleen nog de cdi erbij komen.
mooi overzichtelijk en veilig geplaatst.
Nu nog het blokje eronder en dan knallen
hier nog een paar pic´s
heb van me sponser Champion Oil wat spulle gekregen
20L vol synthetische olie
12l DOT4 remvloeistof
20 bussen loodvervanger
en een heleboel reclame en stikkers
dan heb ik van me andere sponser wolf oil
35L koelvloeistof gekregen en een compleet op maat gemaakte stikkerset voor scoot.
intussen ben ik ook begonne aan me 2de SR die is voor mijn vriendin maar hier doe ik het rustig aan.
heb intussen zoveel onderdelen bij elkaar gespaard dat ik een 2de SR kan bouwen dus doen we dat maar
hier foto van de velgen die al klaar zijn.
De inlaat met carb en filter
kappen zijn intussen ook al redelijk gevordert.
mijn budy kap is klaar voor naar de spuiter is helemaal gecleand!!
Beenschild is ook helemaal clean (mooooiii!!)
in the buddy totale chaos!!
aan de voorkap is het meeste werk nog aan.
heb er nu alles dicht gepolysterd en weer opnieuw begonnen.
Turbo die ik ga gebruiken voor de scooter, die overigens absurd zwaar is.
Joase dat was het dan weer 8P,
alles weer netjes up to date! 8)