This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage 6 Stealth

kroonstuk verkeerd gemonteerd ja :s maar ik ga dat deze week terug zetten gelijk het zicht hoort.
maar heb schrik dat die me frame dan gaat raken want door het verlagen is er maar 1cm plaats tussen frame en band.

maar ik los dat wel op .

greeets franz
 

En bij mij 150,-



Het staat wel nice z'n dikke staaf maar met een veer vliegt ie minder snel op het achterwiel dan kan die um altijd eerst in de veer drukken... nu hupt ie meteen op zijn achterwiel maar ben benieuwd.. :W
 
ha sjiek project maar is dat stage 6 bedoelt al stage van tuning of het merk stage 6 want als et het merk is heb je in je setup niet veel van stage 6 zitten. maar veel succes k ga m zeker nog verder volgen:-]

grt
 
erg vers en netjes project man

zo hoort een sr te zijn :W


mischien tip om die buis wat in te korten ik vind hem persoonlijk iets te lang in verhouding maar dat mag de pret niet drukken

greetz :W
 
ja ik was eerst van plan om een stage 6 sr te maken wou een snelle scoot hebben voor niet al te veel geld.
na een beetje kijke vond ik dan dat er uiteindelijk niet veel verschil is dus heb ik beter en iets duurder spul gepakt.

die buis blijf nu zo maar het is nog niet zeker of die blijft.
testen en kijken hoe die er uitziet als allekappen er opzijn.

greets franz
 
de voorkap, mooi geplamuurd, zie ook de achterkap


omgelast subframe (thx to appie sr)


het blokje in zijn volle glorie, ganz töll


zoals het beest er nu bijstaat

 
Last edited:
verfafbijt

joo netjes hoor..
Maar ik had een vraagje: Als je de verf met dat verafbijt-spul van je velgen af hebt gehaald, hoef je er dan niks meer aan te doen??

gr Mike
 
Fok, echt een giga update 8P
Om te beginnen, Champion is nu mijn sponsor, dus ik wijk af van het
stage 6 idee en stap over naar Champion.

dit zal het complete setup zijn waar ik mee aan de start zal gaan.

Cilinder Hebo Manston racing Pata Negra
Uitlaat Hebo racing 5 Revolution
Krukas Hebo Revolution
Carburateur 28Mm PWK koso
Luchtfilter Twin Air
Vario Malossi MHR2005
Koppeling Malossi delta clutch
Membraan Malossi Vl-14
Primaire Vertanding Pinasco 13/44
Secundaire Vertanding Standaard
Carters Max tuned op Manston
Vertandingsdeksel Top nardo
Powerbox nope
Poulies Polini SpeedDrive
Koppelingshuis Malossi Wingbel 107mm
Halfpoulie Stage 6 Race Drive
V-snaar Polini Evo kevlar
Spruitstuk Malossi recht pia 25mm + kbc wigje #1
Ontsteking Malossi Eprom Digitronic
Lagers Skf C4

Zoals het er bijstond na de laatste update:




De avond na die avond 8P



Foto van me stuurtje met stage6 temp/rpm teller.


Dit is mijn bosh waterpomp komt van uit een mercedes C220
beetje verf en polijst werk en ziet ermeteen al veel beter uit.


Spullen gekocht en meteen de vitrine in gezet


BGM evo krukje.


MHR 2005 vario + stage6 half pouli


Pinasco vertanding 13/44


BGM kickstarter


Mijn mikuni met E13 filter en benzine slag+filter


en bij iedere goede setup hoort natuurlijk de Delta clutch.


3liter kartank



ingebouwd



28mm koso carb gekocht


Nieuw Vl-14 membraan


Malossi Wingbel 107mm


Hier al mijn pretspul bij elkaar ben er toch zo fier op he 8P


mijn mooie malossi radiator. is die niet sexy?


Malossi Eprom Digitronic



benzine kraan, net zo handig


Ngk bougi dop+kabel.


polini speeddrive pouli´s+ evo snaartje


zij roostertjes geborstelt alu.
heb ze meteen gemonteerd ziet echt wel netjes uit.




Mijn bijna laatste spulle, nu is mijn setup zo goed als klaar.
moet alleen nog underseat hebben en de cillinder en dan kunne we gaan starten. Overigens wordt de cilinder een Hebo Pata Negra.


veerpoten vast gezet
rad ophanging gelast

en alles weer in elkaar.
nu is het wachten tot mijn cillinder er is dan kan alles naar JS voor een stevig tune beurtje zodra dat achter de rug komt me blok eronder.

me sr is erklaar voor. de kappen moeten even wachten maar die komen ook nog.

hier een paar pic´s

mijne vette malossi radiator


alles in mijn budy geplaatst moet alleen nog de cdi erbij komen.
mooi overzichtelijk en veilig geplaatst.



Nu nog het blokje eronder en dan knallen


hier nog een paar pic´s
heb van me sponser Champion Oil wat spulle gekregen

20L vol synthetische olie
12l DOT4 remvloeistof
20 bussen loodvervanger

en een heleboel reclame en stikkers

dan heb ik van me andere sponser wolf oil
35L koelvloeistof gekregen en een compleet op maat gemaakte stikkerset voor scoot.


intussen ben ik ook begonne aan me 2de SR die is voor mijn vriendin maar hier doe ik het rustig aan.
heb intussen zoveel onderdelen bij elkaar gespaard dat ik een 2de SR kan bouwen dus doen we dat maar

hier foto van de velgen die al klaar zijn.



De inlaat met carb en filter


kappen zijn intussen ook al redelijk gevordert.
mijn budy kap is klaar voor naar de spuiter is helemaal gecleand!!


Beenschild is ook helemaal clean (mooooiii!!)


in the buddy totale chaos!!


aan de voorkap is het meeste werk nog aan.
heb er nu alles dicht gepolysterd en weer opnieuw begonnen.




Turbo die ik ga gebruiken voor de scooter, die overigens absurd zwaar is.



Joase dat was het dan weer 8P,
alles weer netjes up to date! 8)
 
Last edited:
echt een vett project ik zal um zeker volgen ut vetste vind k de cilinder die eronder komt keep on the good worl