.: Stage 6 Spirit :.

@ rockettuner : ben ik niet op het filmpje en 12" booster is wrak , met goeie fourche :D

@ derest : alles word nog netjes opgebouwd , gekuist , gespoten etc als ik vakantie heb , heb men scoot dagelijks nodig daarmee..

THX voor de reacties .
Grtz

Jongens , houd het wel een beetje netjes ( ik zeg het even voordat het uit de hand gaat lopen).

Ik wil bij deze de TS wel vragen zoveel mogelijk foto's van de opbouw te posten.
Zoals het er nu uitziet (voornamelijk foto's van nieuwe onderdelen) , voldoet het niet aan de eisen van een project page.

Aangezien er nooit eerder is ingegrepen (dit topic was er in maart al) laat ik het topic wel open.
Wel verwacht ik dus dat de layout een beetje word aangepast indien mogelijk.
Gewoon duidelijk hoe de scooter was toen je m kocht/kreeg , wat je plannen zijn , en dan de opbouw inclu foto's naar het geen wat je voor ogen hebt/had.

@ a- bizar : ik heb me page eens netjes gemaakt , ik hoop dat het zo goed is..
zal de update's ook telkens in first post zetten

Bedankt voor de reacties iedereen !!
ik weet dat het nog een beetje beun lijkt , maar ik doe eerst volledig het motorische en dan pas het uiterlijk
alles word deze vakantie uit elkaar gehaalt en voorzien van nieuwe vijsjes , boutjes enzo

GRtz

Update :

gekocht :
-Selletra rotor ( ng geen foto )
-MHR 06 uitlaat

( word nog verder gepoliert ! )

ben ook bezig aan mijn kappen, foto's daarvan volgen nog.

Verdere plannen :
- Velgen spuiten + monteren
- bcd achterkap / underseat kopen
- kapjes afwerken + spuiten
- uitlaat volledig afpolieren + monteren
- Rotor monteren
- enz..

grtz

Last edited:
nou dat is dan lekker jouw probleem :)
als je kijkt hoe ie vroeger was en als je kijkt hoe ie nu is ( ng geen foto's ) zul je het verschil wel merken ! ik rijd er elke dag mee he .

nou dat is dan lekker jouw probleem :)
als je kijkt hoe ie vroeger was en als je kijkt hoe ie nu is ( ng geen foto's ) zul je het verschil wel merken ! ik rijd er elke dag mee he .

Ik vind dat dagelijks vervoer scooters hier zowiezo niet thuis horen...

Back