This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
JusSeb said:
Scooterspecial borging = Verplicht
Scooter klasse borging = Gewenst

Vind ik een beetje krom eerlijk gezegd... net zoals die onderbreker die in de gewone scooterklasse niet verplicht is en in de hogere klassen wel.
Alsof er bij gewone scooters minder risico is... :?
Verder ben ik benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren, heb er zin in!
 
men wil de scooterklasse drempel laag houden joël.... Zodat ook de plaatselijke jeugd kan sprinten.

Iedereen met verstand, borgt gewoon alles, en neemt een kill-switch
 
Sander said:
men wil de scooterklasse drempel laag houden joël.... Zodat ook de plaatselijke jeugd kan sprinten.

Iedereen met verstand, borgt gewoon alles, en neemt een kill-switch

Ik vind het verplicht stellen van een schakelaar en borgingen nu niet echt een hoge drempel. Als de plaatselijke jeugd daar al op faalt, dan kan er van de rest ook niets terechtkomen.
Juist in die klasse waar veel kneuzen zitten moet je veiligheid waarborgen.
 
Ik vind dat je gelijk hebt wat betreft die killswitch.

Dat borgen kan naar mijn mening zo gelaten worden als het nu is.

Scooterklasse = Gewenst
Scooterspecial = Verplicht
 
mss domme vraag...maar wat bedoelt men heir met borgen..lijkt wel een religie zo nl.
een borg veer ofzo om je moer strak te houden om het boutje ofzo..of echt alles vastbinden ed.
 
Gewoon borgen met borgdraad... Staat nu al zovaak uitgelegd wat het is.. Gaatje in moer, draad erdoor en dat weer vastmaken zodat je boutjes er niet uit vliegen..
 
JusSeb said:
Scooterspecial borging = Verplicht
Scooter klasse borging = Gewenst

Helemaal gelijk!

Veiligheid boven alles, het hoeft een keer fout te gaan. En a. word het moeilijker organiseren b. staat er op het forum dat het slim is om te borgen

Men knerpt toch ook op linke cnc velgen bijv? of gare constructies... borgen is hetzelfde....

Tinne..
 
Misschien omdat bij een std.scootertje de constructie deugerlijker kan zijn, dan bij een Scooterspecial super ultiem race frame ?
 
Status
Not open for further replies.