This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
ongeloofelijk project,
imo de beste ooit 8)
ps hoe ben jij te werk gegaan met het 1 maken vna die slider kap vanachter met die valkapjes?
 
dankjoewel allemaal voor posetive reacties!!

@ sandor:
ik heb eerst die valkapjes "vastgelijmt" met epoxihars en vervogens ben ik alle naden vol gaan laten lopen tot 1 strak geheel. en als afwerking plamuur er over om het zaakje strak te kwijgen. dus ga het niet proberen met polyester hars oid.

monsterdisc laat zich niet zo makkelijk polijsten, is wat hardere coating en een ander soort aluminium legering wat wat harder is. maar komt goed.
 
uit verveling maar ff paddock gespoten (metaliek 2k blauw)






uiteindelijk zal hij toch gestraald worden en zal hij een ander kleurtje krijgen. maar was nu ff te gaar .
 
uit verveling je paddock gespoten ?

kan ik daaruit concluderen dat je eindelijk dat barrel netjes hebt gemaakt e.d ?
 
vandaag weer eens voor de verandering gaan shoppen met ivo bij epc.
gelukkig nog de allerlaatste v force weten te bemachtigen. epc had er zelf nog 3 nodig, maar ze waren zo vriendelijk geweest om mij de laatste te gunnen.

ik was ook maar eens met me polini evo2 vario terug gegaan om het zaakje eens te laten conteroleren.
bleek dat ik 1 gradenplaat miste en dat het deksel wat beetje aan zware kant is nog leuke dingen kan opleveren. hoe en wat horen jullie nog van me.

- luuk
 
Het mysterieuze dekseltje 8) (van 500 gr. :X)
Ziet er goed uit jong! Kmoet ook es binnenkort naar epc 8)
 
omda ik al weer een 4 dage niet bij epc was geweest en ontwenningsverschijnselen begon te vertonen ben ik op advies van de doctor toch maar ff langs gegaan.

daar kwam ik ivo tegen die al bij het inerteur is inbegrepen.

heb me een mooi stage 6 koppelingshuisje gehaald.
zeer mooi en appart dingetje, mooie luchthappertjes die goed werken.
een super groven binne kant waar de koppeling veel grip op zal hebben en de koppeling en het huis dan ook snel op elkaar aan zulles sluiten.

k ben weer voor de volgene paar dagen genezen gelukkig, hopelijk hou ik het nu iets langer uit.





 
Een update :*

als je me dat huisje geen grip hebt weet ik het ook niet meer luuk
Ziet er zeer mooi uit ook.
Denk dat ik er ook een ga halen binnekort +ralf+ (weet het wel zeker:#)
Deze week kom ik waarschijnlijk nog effe met scoot langs dus zal hem dan wel effe irl bekijken.

Suc6 nog verder

greetz kenny
 
Hello



Hello i'm coming from the little land Denmark and i wounder how you can make that kind of "spruitstut???" in plexiglas, and could you mavbe make a few of them to me? if you could and want to then add me to Messenger? THE_MMS@msn.com if you please could send a mail or something like that i would be very happy! thanks!
 
Hey luuk auwe ut gaat goed he met je project , nja regel mij ook zo,n wigje anders spreken we wel weer wat af met kenny de rotor werkt btw perfect !

Grtz mitch
 
Status
Not open for further replies.