SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
updatje:
ssr is zoals een aantal al weten afgelopen weekend in dordrecht en zoetermeer geweest, was geweldig daar. thanx jasper, blom,michiel en de rest, was top.

verder is ff wat rustig hier thuis met me scoot.
ben een beetje bezig geweest met me voorkap, moet nog ff de luchthapper af maken en hier en daar wat beter afwerken. ben er zelf erg tevreden over. heb zeer weinig plamuur gebruikt en het is toch strak en me kappen blijven laag in gewicht!!!

qyfubt.jpg


ook me kieslervelg ben ik nog eens na gegaan met polijstpasta en een doekje.

qyfvgl.jpg


al aardig spiegel gehalten.

- luuk
 
JIj bent ook altijd goed bezig Luuk :), we spreken binnenkort wel ff af voor mijn scootertje te fixen.
 
Die velg doet het met me 9||6

Egt mooi gepolijst:p

En het voor kapje ziet er ook niet slegt uit

Misschien heb ik erover heen gelezen ofzo, maar wat worden de kleuren? ;)
 
vandaag weer wat geschuurd aan kappen. maar ik ben nu vooral bezig met me achterkant van de slider, ik ga er een underseat voor maken die ik vast maak aan de buddy en de zijkappen. dit zal dan uiteindelijk ook weer netjes strak aan elkaar worden gemaakt met epoxihars en plamuur.

hoop morgen ff foto's te kunne posten
 
SPIROX said:
vandaag weer wat geschuurd aan kappen. maar ik ben nu vooral bezig met me achterkant van de slider, ik ga er een underseat voor maken die ik vast maak aan de buddy en de zijkappen. dit zal dan uiteindelijk ook weer netjes strak aan elkaar worden gemaakt met epoxihars en plamuur.

hoop morgen ff foto's te kunne posten

wel je werkruimte goed ventileren..anders heb je straks weer pien in t kupke ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top