SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
Luuk wat komt die carb mij bekent voor :!
succes met afstellen ;)
En je hebt hem ook mooi gepolijst:henko:
Ik spreek je snel weer mzzls Ivo....
 
klein updatje na een 10 tal keer schoppe bij epc met ivo aka. ivolution.

ga nu voor een polino overrange
v force membraam
andere hpi rotor
en een ander pijpje(dpr oid)
en schooner blokje.

heb nog ff me nachtkasje gevult.
1e verdieping:
m8faqp.jpg

2e verdieping:
m8fbev.jpg

3e verdieping:
m8fe36.jpg


zo kan ik met eengerust hard slapen.

binne kort hoop ik mijn blokje op te kunne bouwe.
 
Last edited:
Hey luuk leuk spul heb je allemaal in je kastje geduwt :#

En wat heb je daar bij die laatste foto weg geknip :~ :!

Grtz Ivo
 
wil nou aub iedereen effe replyen met de vraag wat er op de foto niet te zien is. :Z

verder ziet het er wel nice uit allemaal.
 
SSR_Ivolution said:
Hey luuk leuk spul heb je allemaal in je kastje geduwt :#

En wat heb je daar bij die laatste foto weg geknip :~ :!

Grtz Ivo


vroeg ik me ook net af... Schaam je je ergens voor ? :P +ralf+ Ik wou dat ik ook zo'n goed gevulde schuiven had:P
 
Blue Shark said:
vroeg ik me ook net af... Schaam je je ergens voor ? :P +ralf+ Ik wou dat ik ook zo'n goed gevulde schuiven had:P

Nou je kunt zijn hpi kopen en zijn overrange ofzo zijn jouwn laatjes ook wat bijgevuld :P
 
Wat ik dan weer jammer vind aan dit op zichzelf erg vette project, is dat er zoveel spullen die perfect voor een project zouden zijn, gekocht worden, aangepast worden om daarna weer weg gedaan te worden,..ik zie het nut niet zo om van je oude overrange over te stappen op een Polini overrange, ik zie het nut ook niet erg in van een DPR, voordat je ook maar weet hoe je (mooi gepolijste) C21 het gaat doen. Erg jammer want ik had dit project graag een keer afgezien :). Mijn mening uiterraard, geen discussie starter
 
woow alles in een kastje man vet relax met inelkaar zette
la open en monteren enz enz
en dan aantrappen en knalle:P

zie je op msn

Ertsje@prosjees2 Oftewel Ertsje AkA mijzelf
 
heeey,
egt een supergaaf project dit :D respectshaba
maar k vroeg me één ding af...hoe sluit je de carb/wig af, om geen valse lucht te zuigen?? met dat doorzichtige wigje dan wel ;)
misschien dat er overheen heb gelezen, maar vind het een zeer mooi wigje!!
succes verder, wat overduidelijk helemaal goed gaat komen

greetz ken
 
DG SF2 said:
Wat ik dan weer jammer vind aan dit op zichzelf erg vette project, is dat er zoveel spullen die perfect voor een project zouden zijn, gekocht worden, aangepast worden om daarna weer weg gedaan te worden,..ik zie het nut niet zo om van je oude overrange over te stappen op een Polini overrange, ik zie het nut ook niet erg in van een DPR, voordat je ook maar weet hoe je (mooi gepolijste) C21 het gaat doen. Erg jammer want ik had dit project graag een keer afgezien :). Mijn mening uiterraard, geen discussie starter

Hij doet het niet voor nix weg zit een reden achter :!
 
SPIROX said:
die rede zit niet er achter maar er voor

Toch blijft het zonde ;)!.. Ben je wel van plan aankomend meeting seizoen een rijdend,gespoten scooter mee te gaan nemen of is dat nog niet te zeggen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top