SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Martijn. said:
netjes:W bedoel je voor of achter spatbord? A: Kiesler, V: BCD:) En komt er nog een underseat oid? Succes!

ja, komt nog een underseat, moet alleen even kijke hoe ik die maak :).
komt ook een nieuwe onderkap want die ik nu heb is een stukje uit. en het gaat om het voorspatbord.

@ sandor, frame is zilver omdat ik dat nog had staan en komt wel goed als ik 2e kappenset heb. (heb 2 frames weet je nog) :)
 
Extreem_BT said:
Ik vind het juist mooi , dat frame zilver . Leuk je ff gesproken te hebben Erwin . Hopelijk start hij nu wel :W.

dat hoop ik dus ook. hopelijk is rotor nog heel en dergelijk, anders heb ik een groter probleem..
 
OMG Erwin....

Ik krijg een heartattack nu ik dit lees, speed 06' en ABT spullen....
cooooooooooooooooool 8)8)
 
Rene said:
OMG Erwin....

Ik krijg een heartattack nu ik dit lees, speed 06' en ABT spullen....
cooooooooooooooooool 8)8)

Rustig maar Rene, je mag er heus wel keertje op vlammen :#

Exteem_Malaguti said:
Op de foto ziet het framepje er netjes uit, erger als eerst kan het niet zijn . Ik vind het kleurtje wat hebben. .succes ermee hopen dat het nu wel gaat lopen

Thnx,
Het is idd beter dan eerst
 
Zeer toffe phantom, kvind de kleur en de voorkap echt zeer netjes !!.

evengoed zijn de velgen ook erg vet:D !! , keep up the good work !! :)
 
Mark Jonker said:
Zeer toffe phantom, kvind de kleur en de voorkap echt zeer netjes !!.

evengoed zijn de velgen ook erg vet:D !! , keep up the good work !! :)

Thanx, moet allemaal nog veel netter worden, hoop ook mooie subtiele stickers erop te maken... Erg weinig stickers iig.
 
Goh,wat een verrassing 8P :P.. plannen zijn leuk Lange,vooral de ABTpijp,en we hebben weer dezelfde cilinder 8P..

Sven
 
Erwin. said:
Thanx, moet allemaal nog veel netter worden, hoop ook mooie subtiele stickers erop te maken... Erg weinig stickers iig.


beter doe je geen stickers !!.. wat voor kleur stickers zat je zelf tedenken dan ?
 
Mark Jonker said:
beter doe je geen stickers !!.. wat voor kleur stickers zat je zelf tedenken dan ?

Gewoon zwart. Ik mis er gewoon wat aan, vooral aan de voorkant.

@ alle anderen, bedankt voor de reacties :)
 
Had geld teveel dus kocht ik vanmiddag maar een nieuw cilindertje..

attachment.php
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top