SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Erg jammer dat je hem gaat verkopen Erwin.! :(;(

Maar er komt wel wat leukers voor terug :#!
 
Last edited:
Keuzes keuzes, je hebt de goede genomen hoor Erwin :W

Beestje komt vast wel bij een goed baasje, en Erwin boekt hem nog ff wat harder met het motortje :W
 
Erwin,

Jammer dat die weg gaat dit had ik nog niet zo snel verwacht eigenlijk maar je moet nartuurlijk zelf weten wat je doet en hoe je dingen aanpakt.
IK vind het wel aardig van je voor de hulp die je my aanbied met de sp, en toch nog mijn SBO maat wil zijn.
Wat je wel ffies nog in je achterhoofd moet houden is dat ik nog een 2e sp heb liggen he :P
Misschien een leuke comeback oid ooit ;)

Spreek je kerel hoihoi
 
heel SSR gaat richting motor hehe;)
Het is zeker zonde, maar kan het je niet kwalijk nemen:P

Iig tof dat je hem nog hebt laten spuiten, nu heb je tenminste nog een stel leuke foto's als herinnering;)
 
Ik dacht dat je geen motorrijbewijs meer wilde omdat er zoveel dode vielen? Naja zonde dat je em verkoopt, ik zou echt nog wel ervoor zorgen dat ie rijd, na 2 jaar werk erin mag dat wel is :)
 
Zwakkeling... :)

Snap écht niet dat mensen die aan zoiets beginnen, na zooveel werk er dan geen eindresultaat van willen zien. Voordat je aan zoiets begint weet je dat het veel geld gaat kosten en dan weet je dat er veel tijd en moeite in gaat zitten.

Nja, had je sms al gelezen Erwin en vind het écht érg jammer. Verder kan het topic nu ook wel dicht. Wéér 3 pagina's met jammer, zonde, sukkel enz hoeft niet nog een keer lijkt me. :+
 
Heel mooi ding man... wist nog niet dat je hem ging verkopen.. mja nu wel...
Kan het best begrijpen..Aangezien ik nu ook steeds meer de drijf om aan mn scooter te werken kwijtraak... Maarja om even duidelijk te maken dat ik het een schitterend ding vind.! En hij zal best wel een goed nieuw baasje krijgen...!

Mja mzzl,

Abeltje :D
 
mwa, ben 20... mag dan toch wel een keer van die scooter af. En als ik ermee ga rijden gaat het ws toch weer fout en gaat het kapot.
Topic gaat nu dicht :). Hopelijk krijg ik em verkocht.

BOJT had gelijk, maar ws had iedereen dit al wel verwacht.....

Momenteel erg weinig interresse in de phantom, voorlopig ga ik maar even door, ik vind het namelijk te zonde als die zou verstoffen.

- 2e frame afmaken.
- underseat
- spatbord
- gaas in kappen
- afwerking kleine onderdelen
- Speed '06
 
Last edited:
Updateje: +ralf+
Scooter blijft. Wat veel mensen ws wel verwacht hadden :X:L

Volgend jaar ga ik SBO rijden met mijn phantom, samen met Rene en z'n zip.
Die NG is verkocht aangezien ik toch liever een speed '06 wil.
Ook de C21 is verkocht en zal plaats maken voor een ABT uitlaat.

Ik heb afgelopen week heel mijn blok uit elkaar gehaald en de complete scooter gestript om alles netjes te gaan maken.
Van de week koop ik de speed '06.

Ik zoek nog een spatbord, ik heb alleen geen idee wat leuk staat. (suggesties)?.

Dit was het voor nu even. Er zal snel een update volgen.
Frame ook ff snel gespoten, zie onderstaande foto, hij was namelijk beetje roestig.
 

Attachments

  • 100_2353.jpg
    100_2353.jpg
    66.5 KB · Views: 70
Status
Not open for further replies.
Back
Top