SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Erwin. said:
Idd, ziet er niet uit :D, dopje was al gespoten samen met kapjes, maar staat niet zo geweldig.

Iedereen zou dat dopje oranje spuiten ;)
Vorkpoten zullen wel staan met dat bling en bling van velgrand denk ik.
Ik zou toch gaan denken aan iets meer zwart @ stuur. Overal heb je zwart met wat bling. En stuur is alleen maar bling... succes!
 
Big B NRG said:
MOOOI Erwin, wanneer rijdt je ?

Komt vanzelf wel, heeft geen haast.

@ Tinne, Ik ga mijn clamp denk ik maar zwart laten coaten, lijkt me idd ook wel vet:)
 
heb het ff allemaal niet meer kunnen volgen, maar vind het echt vet wat je allemaal er van hebt gemaakt, dat zwart met oranje is echt mooi.
die vorvorkpoot is echt vet!!!
 
Erwin. said:
@ Tinne, Ik ga mijn clamp denk ik maar zwart laten coaten, lijkt me idd ook wel vet:)

mss alleen dat `dekseltje` zeg maar. Scheelt demontage etc.
 
STA72010%20(Small).JPG


STA72009%20(Small).JPG


STA72026%20(Small).JPG


(@ Lint, Foto`s dankzij Geoffrey)


Je moet echt erg erg weinig stickers erop plakken. En alleen maar zwarte.
Ding moet je echt clean houden.
 
Last edited:
Tinne said:
Je moet echt erg erg weinig stickers erop plakken. En alleen maar zwarte.
Ding moet je echt clean houden.

helemaal mee eens, ik zou hoogstens een paar stikkers op de onderkuip plakken en (mat)zwart verder strak houden.

ziet er:~uit
 
Thanx voor de foto's man :), wist geen eens dat jij dat was. Zijn nog een hoop foto's gemaakt. Ik hou hem denk ik zo goed als stickerloos.

Komt wel nog een aangepast spatbordje op, dat mist nou eenmaal. En een paar nieuwe pirelli evo bandjes denk ik, deze zijn vies :#
 
hey erwin.
erg mooi hoe hij er bij staat zo. zeker op die foto die je me stuurde. echt netjes verzorgt allemaal. nu nog ff remmen fixen en rijdend maken
 
Erwin, lachen dat die phantom bij ons in de auto past daar spande het een beetje om maar goed er is nog zelfs plek zat voor me zip dus dan kunnen we meetjes afgaan :W

Hoop dat je het leuk vond hoihoi

en ehhh Nice pix ;)
 
Hij ziet er echt mooi uit in het echt erwin.. En op de fotos ook natuurlijk ;)
Volgende keer fotoshootje? lijkt me wel vet, met onze 2 scooters :p
 
Custom Aerox said:
Hij ziet er echt mooi uit in het echt erwin.. En op de fotos ook natuurlijk ;)
Volgende keer fotoshootje? lijkt me wel vet, met onze 2 scooters :p

Photoshootje gaat zeker goedkomen :)

nog een foto van Inne:

113-1152548908.jpg
 
Punt. Ik heb je helemaal neit gezien @ Lint joh! Alleen @ de McDonalds. Volgende keer ga ik toch wel beter op zoek ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top