SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Dennis said:
Doet hij het trouwens al?

Nope, eerst ff kleine dingetjes fixen, dan tankje kopen en elektrische waterpomp.
Dan is het nog de vraag of die wilt starten.
 
Erwin. said:
Nope, eerst ff kleine dingetjes fixen, dan tankje kopen en elektrische waterpomp.
Dan is het nog de vraag of die wilt starten en niet gelijk vast naait...

Ghehehe :) nj hoor komt wel goed:D
 
:X, is niet te hopen, heb nog nooit echt lekker op mijn phantom kunnen branden, nu is alles vers, dus moet het wel lukken lijkt me.
 
Die phantom van jou ziet er ook erg goed uit hoor strak ding zo hoop voor je dat je nu wel een x er lekker mee kan gaan rijden gr. luciano
 
Nog een leuk fotootje gevonden :). Van de week even laatste spulletjes regelen, vorkje 4 cm verlagen en nog wat kleine dingetjes.

attachment.php
 
Ziet er weer eens goed uit .PUNT.! :) Komt allemaal wel goed met dit ding:) Binnenkort gaat mijnes ook tot leven komen en trekken we een keertje een sprint:)!.!

Ciao Abeltiej.!
 
@ Dennis, komt goed :)
@ Abels, doen we wel keer @ meeting :)

Enne vandaag toch niet naar Best geweest, dus maar even bezig geweest met het verlagen van mijn voorvork. Is nu 4 cm omlaag ofzo.

attachment.php


attachment.php
 
ziet er goed uit PUNT.

misschien even aandachtpuntje schuurt je remleiding niet tegen je voorkap aan. kan je lelijke schade van krijgen als je stuurt.

wil hem nu toch wel eens in het echt zien op een meeting. dus PUNT wanneer ga je hem naar een meeting verslepen?
 
Netjes weer Erwin. Polijst die voorpoten,zou vet staan bij je velgen denk ik :)
Wanneer doen we een wedstrijdje salto/scooterwerpen :W?

Sven
 
@ sonic tuning, dat doet die inderdaad, moet ik nog wat op verzinnen.

@ Sviz., Scooterwerpen/salto's maken owned :X:X

@ de rest, Bedankt allemaal :*
 
Gvd Erwin, ding is goed vet :W

Kom is hierheen met die Volvo van je + aanhanger , aantrappe dat ding :D :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top