SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
hij word tov Erwin en dat je dat ding eindelijk is rijdend maakt :P

hoe zit het trouwens met die franse gast, nog iets van gehoord?
 
Nick. said:
hij word tov Erwin en dat je dat ding eindelijk is rijdend maakt :P

hoe zit het trouwens met die franse gast, nog iets van gehoord?

Ja, kreeg toevallig gister mail van em, komt goed :#.

Uitlaat is over 3 a 4 weken klaar. heb ook van Izimo standaard carters gekocht, zodat alles netjes gekotterd en getuned kan worden.

Binnenkort koop ik een nieuwe onderkap en laat ik die spuiten. die ik nu heb is een stukje uit. ook ga ik bezig met een underseat en voorspatbord.
 
Mooi ding, maar hoe heb je die Brembo klauw eropgezet? want die is toch veelste groot? bij mij pasttie die niet (wel qua schroefpunten, maar niet qua dikte enzo)..
 
mi© said:
Mooi ding, maar hoe heb je die Brembo klauw eropgezet? want die is toch veelste groot? bij mij pasttie die niet (wel qua schroefpunten, maar niet qua dikte enzo)..


is geen rox klauw, maar nrg mc³ klauw
 
Okey dan, begint er op te lijken naamgenoot!
Ik hoop echt dat dit ding volgend jaar mee gaat knallen, hij is netjes en em vlammend over de baan zien maakt em wel af denk ik :W
 
Ow, mijn topic is weer is gekickt :P, joene heeft al antwoord gegeven op de vraag, maar volgende keer maar via pm doen.

@ Manta (Erwin), Volgend jaar iig SBO voor mij. Alleen ik mis nog steeds wat aan mijn scooter, ding ziet er nog veel te standaard uit. maarja das latere zorg, eerst motorisch 100%.

Zodra ik blok binnen heb kan ik verder, dan kan die gekotterd en getuned worden. en kan ik alles weer netjes monteren.
Heb ook een bosch waterpompje gekocht.
En uitlaat komt binnenkort, die is in de maak.
 
puntje ik heb nog altijd die onderkap liggen ... ergens:? Ik las net dat je nu een andere zoekt... deze is spuitklaar, zal ik sponsoren?. PM me even daarover:)
 
Zo, heel klein updateje:

- Blokje binnen :W (erg vies, maar wel superstaat) dus ff laten stralen.
- Nieuwe onderkap wordt geregeld, die ik nu heb is niet mooi genoeg.
- Bosch waterpompje gekocht.

Plannen:

- Blok laten stralen, kotteren, tunen.
- Motorisch voor de rest nog wat leuke dingen.
- Spatbordje kopen en laten spuiten.
- Gepolijste onderdelen nog een keer doen.
- Stuurclamp glans zwart laten coaten
- Paddock glans zwart laten coaten
- Binnenkappen glans zwart

En ws nog wel wat dingetjes maar dat horen jullie nog wel.
 
we hopen snel op een update dan maar he:) owhja en die onderkuip die je nu hebt is idd geen 10 he:p daar waren we het op sittard al mee eens:)
 
Erwin nice nice nice :W
ben blij dat we samen SBO gaan rijden en dat je de phantom niet verkocht hebt toen.

Laat ff weten wnr je je spul laat coaten misschien dat we samen een korting kunnen krijgen. "wie weet"

Welke kleur gaat dat spatje worden trouwens.. ?

Spreek je oooooi ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top