SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Zo langzamerhand gaat het er toch wel erg op lijken he :)
Ziet er goed uit erwin, ben alweer benieuwd naar de volgende update ;)

Hhaha eindelijk maar toch aangeloven "nieuw balhoofdlagersetje" tijd geleden kan ik me nog herrinneren dat je met moeite alle balletjes zat te tellen en in het vet lag te prakken :D
dat is dus nu ook verleden tijd ;)

Leuk spul erwin zie je vanavond wel bij robert !

ps : wil jij mij een PM sturen van de binnen diameter van je nieuw balhoofd setje ?

BEdankt voor de reacties allemaal.

Heb 1 vraagje, de oude balhoofdcups krijg ik niet in mijn frame, eruit ging al hartstikke moeilijk.

Iemand een tip hoe ik die makkelijk kan doen??
En ook op mijn kroonstuk zelf moet een ring, alleen die krijg ik er ook helemaal niet op :X

Deze week gestraalde en gekotterde blokkie binnen :~:~

warm maken maar dat zul je geprobeerd hebbe? Normaal moet het dan wel lukken maar ik heb er ook al eens flink ruzie mee moeten maken voor het spul wilde luisteren:P

en je frame ff in de vriezer legge:X ...

de schalen in de vriezer en balhooft heet steuken mja ik weet niet of je frame gecoat is? zou zonde zijn om dan warm te stoken

VST said:
de schalen in de vriezer en balhooft heet steuken mja ik weet niet of je frame gecoat is? zou zonde zijn om dan warm te stoken

Mijn frame is niet gecoat, ik spuit dat wel weer als die cups erin zitten.

EDIT, /Me is noob

Last edited:
hahah idd.. koud is krimpen (denk aan koude lucht, er past meer zuurstof per m3 lucht)

en verwarmen is uitzetten, denk aan je lagers in je carters leggen..

Stil maar, ik sliep en weet zoiezo weinig van dat soort dingen :p. Post aangepast.

HEt is al gelukt :), voorvork zit in frame.

Vrijdag blokkie binnen.

Last edited:
Vorige week mijn blokje naar Huib (HGS) gestuurd om hem even te laten stralen en kotteren. En het is echt te mooi geworden, maarja niet echt anders gewend van HGS :W.

In het echt is het nog mooier dan op de foto :).

attachment.php

attachment.php

Status
Not open for further replies.
Back