SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Vette pijp Erwin moet je echt houden zo.

En over Erwin en wheelies, ik weet nog is een keer van hier in de polder op een SR met een std. NG. he Erwin? :P

En over Erwin en wheelies, ik weet nog is een keer van hier in de polder op een SR met een std. NG. he Erwin? :P

Ja 100 jaar terug,mag hopen dat Erwin nu ondertussen zijn wheeliekunsten onder controle heeft +ralf+.
Zonder gekheid,ziet er echt netjes uit Erwin,ik weet nog wel wat het was bij Marcin toen,en je bent zkr vooruitgegaan :P
Mooie pijp en hou je die demper zo?

Sven

nu na en paar dagen niet weten wat ik ern mooi aan vind weet ik het!!!:
de dempen en ophagbeugel moeten gepolijst worden , dit ziet niet uit 8P
ff zonder dolle , echt netjes!

haha, jij met je polijstfetish:D:henko:
Izimo's humanwheeliedbar idee klonk wel nice:W;P

Die lange latten van je zijn net een wheelybar hehe :* ik heb er de volste vertrouwen in vriend :W

Moet mijn voeten toch ergens kwijt...

Ik zie Erwin al met rolschaatsen aan die lange latte (menselijke wheelybar) een sprintje doen

8P

Tot zaterdag :*

Rolschaatsen 8P. gaat weer nergens over. Tot zaterdag he..

ssssttt :*

Ja 100 jaar terug,mag hopen dat Erwin nu ondertussen zijn wheeliekunsten onder controle heeft +ralf+.
Zonder gekheid,ziet er echt netjes uit Erwin,ik weet nog wel wat het was bij Marcin toen,en je bent zkr vooruitgegaan :P
Mooie pijp en hou je die demper zo?

Sven

Wheelykunsten zijn al verbeterd hoor :* en hij ziet er idd al een stuk beter uit, ben alleen nog niet tevreden. alles polijsten :#

Komt goed :*

vette phantom8)

beter maak je wat filmpjes:~

Komen er zodra die lekker rijdt enzo.

haha, jij met je polijstfetish:D:henko:
Izimo's humanwheeliedbar idee klonk wel nice:W;P

ja ja, ga jij erachter hangen dan :P... tot zaterdag btw.

uitlaat ziet er zeker vet uit.
zou m ook zo houden ja past wel mooi bij de rest van het project.
en zo'n terugloper is 'saai':P

Ja, is zeker apart en wordt em ws wel hoor :)

Erwin nie zoveel posten ... schuren, sleutelen, spuiten, afstellen en een buddydekje designen;) anders kom je der nooit:D

Kan lastig als ik op school zit :). Maare buddydekje weet ik niks op te verzinne (niks komt overeen met die oranje die ik heb).

Sleutelen kan ik niet want scooter staat niet bij mij, afstellen doe ik ook niet. Aan de kappen begin ik nog even niet.
Kortom een tijdje niks te doen...

Velgen moet ik ook nog binnen krijgen zodra ze gecoat zijn en dan gaan ze richting HGS.

Echt jaren geleden dat ik op je page gekeken heb geloof ik. Strakke scootert zo hoor, en dan je vermogen :). dat wist ik ook nog niet. Echt super vet man. Ding is echt super netjes met een dik vermogen erachter.

Ik zie je vast nog wel eens een keer ;). Hoihooi

Ik wil toch nog ff updaten de laatste dag van 2006 :P..
Scooter staat nog bij ABT, maar die komt deze week als het goed is al terug, alleen de uitlaat moet dan gemaakt worden nog. Denk trouwens niet dat het een uitlaat recht achteruit wordt, staat niet zo mooi bij mijn kappen denk ik.

Hoe alles er momenteel bij staat:

attachment.php

Paar dingen die me voor de rest nog te wachten staan:
- Mijn velgen zijn ondertussen ook klaar van de coater. als ik ze terug heb laat ik ze afdraaien en een adapter ervoor draaien om ze passend te krijgen @ phantom.
- BCD Slider spatbord komt volgende week binnen als het goed is. deze laat ik samen met mijn onderkap spuiten in het oranje weer.
- Verder ga ik nog een aantal dingen netjes polijsten, zoals: Voorvorkpoten, rempotje, carterkap, remhevels.

Als dat allemaal klaar is dan ben ik wel aardig klaar voor aankomend seizoen.

Van de week is Luuk (SPIROX) voor mij naar EPC geweest en heeft daar voor mij een stage 6 halfpully en stickers gehaald :W..
En nog een Stage 6 kickstarter gehaald :). Je moet wat voor de looks.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Fijne jaarwisseling allemaal :), OOOI

Attachments

• 100_2581.jpg
    100_2581.jpg
    48.7 KB · Views: 324
  • 100_2582.jpg
    100_2582.jpg
    45.6 KB · Views: 322
  • 100_2583.jpg
    100_2583.jpg
    56.6 KB · Views: 321
  • 100_2585.jpg
    100_2585.jpg
    37.8 KB · Views: 321
Hey Erwin, Ziet er egt netjes uit allemaal, hoop tot ik hel 7jan. @epc eens hoor:D tot zondag en een goede Jaarwisseling alvast;)

Status
Not open for further replies.
Back