SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
SETUPJE:
- ABT Malossi Mhr Speed 7T
- ABT '07 Uitlaat
- HGS C21 Flens
- HGS Wig
- HGS Kelk
- Keihin 28 PWK D-slide
- Twin Air
- Malossi Mhr kevlar snaar
- Malossi Mhr binnenrotor
- Malossi Mhr 2000
- Malossi Mhr deltaclutch
- Malossi Mhr Wingbell
- Malossi Mhr RHQ 80 mm
- Malossi Mhr overrange poulies
- Malossi Mhr Recht pia spruitstuk
- Malossi Mhr primaire/secundaire vertanding
- Stage 6 v-force 3 membraan.

Hoe de fuckkkk kom je dan bij EPC terecht? :rolleyes:

Gewoon doen wat jezelf mooi vind erwin ;) kapjes zien er op de foto goed strak uit zeg :W en je blijft net als mij,denkt 100 keer de stoppen,maar kunt er geen genoeg van krijgen,vlam wel tegen je als je een keer @ maik bent met het spookje,mocht dat ooit nog doorgaan :P

Jij ook een prettige jaarwisseling,

Sven

Gewoon doen wat jezelf mooi vind erwin ;) kapjes zien er op de foto goed strak uit zeg :W en je blijft net als mij,denkt 100 keer de stoppen,maar kunt er geen genoeg van krijgen,vlam wel tegen je als je een keer @ maik bent met het spookje,mocht dat ooit nog doorgaan :P

Jij ook een prettige jaarwisseling,

Sven

:), het werkt verslavend ;). in het echt zien de kapjes er ook netjes uit hoor. Enne dat we een keer gaan vlammen LMFD.

Erwin, ik zag je phantom @ abt staan, aad was nog bezig met testen zag ik. Maar als ik aad mag geloven, zit er nu al dik vermogen in :W. Mijn blokje ook binnekort terug van Aad, dan kom je maar ns sprinten eeh :D

Naais Erwin :D ben benieuwd naar de velgjes, maare beter doe je gewoon een normaale uitlaat en niet zo eentje naar voor idd :P

20,7 dachten we eerst. maar bleek later 21,1 te zijn.
goed gedaan puntje!! leuk dat je die nieuwe kundo f1 mocht testen , best goed pijpje.

tot "snel" weer eens\
- luuk

Erwin heb je kunnen banken vandaag? dus je blokje is klaar?

Ik heb van de week Jorne niet bereikt voor die kapjes (eerlijk gezegd ook eergister pas moeite gedaan en niet gebeld maar over msn geprobeerd, dus mijn fout:P). Ik was nogal druk deze week.

Maar je mag ze gratis hebben dus als je me je gegevens stuurt stuur ik ze wel op voor je! (6,20 verzendkosten:))

Kheb een week geen internet en mis weer een shitload aan gezeur in je topic8P

Stikkertjes staan mooi! de epc stikkers denk omdat..erhm..epc mensjes liev zijn:-: :P

Maar die score was netjes! zeker met random gemixed rolletjes!
Gaat helemaal goed komen:D Rotortje zelf krijg je zodra ik die eraf krijg :$

Status
Not open for further replies.
Back