SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Erwin. said:
Ja, zielig he :'( , Zuigertje ook nog gezien? Dat zag er geloof ik uit of er met NX geknalt was :P.

maare komt in orde allemaal, hoop rotor toch echt snel binnen te krijgen nu.

Volgens mij hebben ze bij ABT gewoon je spookje gebruikt als proefkonijn.. zo van 'hmm hoe zou het beestje lopen met NX'? en toen boem :D

Volgens mij hebben ze bij ABT gewoon je spookje gebruikt als proefkonijn.. zo van 'hmm hoe zou het beestje lopen met NX'? en toen boem :D

Het experiment met methanol was inderdaad duidelijk mislukt :P +ralf+

Nee hoor, ik had de ontsteking van de ABT kymco geleend omdat de andere raar deed, en het tijdstip hetzelfde gehouden alleen ging dat niet helemaal goed met een speed 06 setup. (te vroeg)

zwaar dik pijpje man, whoei!! eens met kappen bekijken hoe het staat, maar denk wel dat dit mooi zal staan!!

alleen oppassen met wheely's!!

Ziet er wel tof uit ja :~
Alleen dat gaat em niet worden ws., als ik per ongeluk is een wheely maak is uitlaat kapot :P. Ding steekt beetje ver uit.

Het kan staan als die uitlaat met je kap meeloopt. Parallel dus.
& met zo`n kort dempertje zou ik het dan gewoon doen.

Ziet er wel tof uit ja :~
Alleen dat gaat em niet worden ws., als ik per ongeluk is een wheely maak is uitlaat kapot :P. Ding steekt beetje ver uit.

Dan mag je wel een beste wheely maken erwin !!!

Ziet er allemaal netjes uit ik zou gewoon die pijp houden man :~

keer wat anders zo'n pijpje en inderdaad... als je het voor elkaar krijgt om die met een wheelie aan de grond te krijgen heb je hem aardig achterover getrokken:) Kan best zo!!

Status
Not open for further replies.
Back