Pronk said:Waarom laat je iemand anders op je scoot rijden? Er is daar geen sprake van tijdsmeting e.d. Het is gewoon de hele dag lekker knallen, ik zou zeker zelf rijden. Kijk...als je met een sprint een lichter iemand wil ok, maar niet met zoiets lijkt me?Maargoed...als jij Cozmo laat rijden, dan krijgt cozmo de stempel, en jij dus niet, dus jij moet achter de hekken, maar dat maakt verder niet uit, want daar willen we je toch het liefste hebben :X
:*
Pronk said:Inne, let wel op dat er niet mensen die gratis komen kijken niet even snel omwisselen met mensen die wel betaald hebben zodat ze ff gratis kunnen sprinten (denk aan vrienden van de mensen die betaald hebben) Misschien iets verzinnen met een stempel oid...
En @ Marcie...ik heb vernomen dat ik Crew ben, dus ik ben er wel.
BurN said:Ik ben ga met stef mee30 euries zijn als het goed is al binnen van mij...
Razma ik had je nog een pm gestuurd maar zie hier het andwoordt al staan... thnx
cozmo said:Vind het beetje onzin. Ik hoef er niet perse op te rijden en wist ook niet dat het zonder tijdsmetingen is, maar vind het wel beetje ver gaan om 30 euro te betalen om iemand anders een keertje te laten rijden. Gaat het om het aantal scooters die sprinten of het aantal mensen die op een scooter sprinten?
Mol said:Als er nog 3 man is die dat wil doen ben je er ook en heb je een hele goede indicatie van hoe snel/langzaam je bent.