This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

ik ben net wakker en nog steeds gaar.
Even op de camera gekeken en tot de conclusie gekomen dat ik dit weekend +/-500 foto's heb gemaakt :X
Het kan dus wel ff duren voor alles online staat 8P

Zondagavond jammer genoeg snel gaan slapen aangezien ik doodop was. Wat het 'fikkie' betreft: als je de hele rook door het raampje van de bus ziet komen kan het niet echt onopgemerkt
Ook niet als je vier mensen ofzo hoort roepen om een brandblusser 8P
en de sporen waren niet echt goed uitgewist

Verder was de dag gelukkig 95% droog buiten het korte regenbuitje en ging het startsysteem prima. Zoals iedereen heeft opgemerkt stond er nu ook een brug over de baan om de bekabeling op te hangen dankzij.. jawel.. Beerke !!!! Supercool !

Ik geloof dat iedereen het startsysteem wel ok vond en makkelijk te begrijpen etc. Nog een paar kleine dingen aanpassen en dan zijn we klaar voor het echte werk

Wat het rijden zelf betreft.. er waren niet zoveel mensen, maar daardoor was het ook 300% gezelliger (naja, denk ik toch ). De meeste mensen heb ik denk ik zich ook even misrekend aan de hoeveelheid benzine

Jammer genoeg gingen er mensen over de 30 euro vallen en probeerden met hesjes, bandjes, helmen etc te wisselen om toch maar gratis te rijden. Best kinderachtig, maar ja. Ook hebben deze mensen dus als enige de hesjes niet weer ingeleverd (Neo's met SHT en een rood-wit zip ac frame). Indien ze dit lezen.. zend ze aub terug.

en wie weet... is er een volgende x
Ik denk dat we hiervoor de baaneigenaar (aka Piet) hartelijk mogen bedanken voor de fijne dag en het gebruik van het hele circuit om een rondje te rijden
(naja, uitgezonderd rond het huisje waar de bekabeling lag)

Foto's volgen.. en wie er niet was, tja, kan ik alleen maar zeggen dat het geen nut heeft te zeggen hier hoe jammer het wel was, had je maar moeten komen

Last edited:
Razma said:
ik ben net wakker en nog steeds gaar.
Ook hebben deze mensen dus als enige de hesjes niet weer ingeleverd (Neo's met SHT en een rood-wit zip ac frame).

indien je het over het sfera frame van david hebt....

de kerel heeft al onze hesjes ingeleverd, dus die van mij, special ark, en david zelf

mvg
Dennis

neej, niet jullie
dat weet ik wel hoor

Jammer dat Special-Ark zo weinig heeft kunnen rijden :'(
Na Arnoud echt wel de pechvogel van de dag...

Hey Inne,

We waren in alle haast onze hesjes vergeten in te leveren :X , en toen we de auto uitpakten kwamen ze tevoorschijn
Hier onze exuses voor!! En je zult ze cker trg krijgen !!

En ook nog bedankt voor de super dag, wat echt voor herhaling vatbaar is!

doe ff op de post..
Kunnen ze mee in de wasmachine

ScooterTuning.net
Coenecoop 123d
2741 PJ Waddinxveen

Razma said:
neej, niet jullie
dat weet ik wel hoor

Jammer dat Special-Ark zo weinig heeft kunnen rijden :'(
Na Arnoud echt wel de pechvogel van de dag...

ok :*

was idd jammer dat bjorn niet kon rijden, ding wou gewoon niet
op de terugweg is mijn aerox ook nog losgekomen (of hij is losgemaakt tijden de stop bij de mac) en heeft zo een kap beschadigd van de ark :'(

oftewel bjorn gaat stoppen, david gaat ws ook stoppen, en ik ga na alle waarschijnlijkheid ook stoppen

Pfew wat een weekend was dit zeg. Nog nooit zoiets meegemaakt! :W
Vrijdag rond 2 uur naar huis na het inpakken voor de SOBW race in Emmen en de sprintdag, wat een feest was dat 8P
Na 2 uur slaap in de auto voor een rit van 200+ km. Uiteindelijk in Emmen, leuke races gezien en toen ging iedereen naar huis :'(
Sta je dan met je Koopmanstent en nog 10 man ofzo. Op een heel koud en goed geventileerd Emmen. Biertje erbij, slaapzakparty gehouden en langzaamaan kwamen er mensen uit Genemuiden e.d. aan. De nacht was beregezellig, zeker voor herhaling vatbaar.

Dan het sprinten, vanaf een uur of 10 smorgens zijn we de baan opgegaan en dat heeft tot bijna 18:00 geduurd. Mijn scoot was helaas overleden vlak voor het weekend, Sander was zo sportief zijn brommer mee te geven.
Met 3 man hebben we het ding helemaal afgebrand, tenminste.... O-)
Ik, Bami en Arnoud hebben er echt om en om op gereden, tot een uur of 2 smiddags deed hij het echt perfect, daarna werd het minder en minder. Aangezien we voor de fun waren weinig gesleuteld, koppeling nog iets strakker gezet. Probleem was een vieze vario oid en de gigantische zuigerspeling die hij nu wel zal hebben.
Daarvoor heb ik het met me 100kg zelfs gepresteerd om een paar zeer snelle jongens eruit te branden
Inne, bedankt voor het mogelijk maken van deze dag. Ralf/Fred/Arnoud/Marc/de rest die ik niet noem. Bedankt voor de bediening van het startsysteem e.d. zonder jullie hadden wij niet kunnen rijden. Jet en GP bedankt voor de onwijze lachkicks die jullie mij, maar ook anderen bezorgd hebben.

En voor Inne, ik denk dat het voor een hoop jongens duidelijk word dat ze echt iets leuks gemist hebben. Ik had iig de dag van me leven. In totaal is er bij ons zo'n 25l benzine doorgegaan met 2 speed scooters en een std. klasse racer. Voor de volgende keer, wacht lekker tot het voorjaar/begin zomer. Dan heb je alle tijd om het startsysteem/tijdwaarneming te fixen, dan is het weer ook wel relaxed als het meezit (zal dit jaar iig niet meer lukken) en dan moet iedereen die baalt dat hij het gemist heeft nog lekker een half jaar wachten

Arnoud, sterkte met het hele verhaal :* Want ik heb wel meegekregen dat je er echt ff doorzat

1e deel foto's..

PS: de donkere lucht op de achtergrond is wel degelijk zo.. het was steeds dreigend, maar het bleef aardig droog !

Supermotard die zo'n scootertje beetje onderschat heeft...

mooie brede baan, wat moet het nog meer zijn

Fred fixt Lars z'n achterrem

gewoon vlammen... en nog een keer... en nog een keer...

hm... wat kan er toch met m'n scooter zijn.. benzine op?

geen commentaar :X

Pechvogel van de sprintdag (naja, buiten Arnoud dan..) ...

Pronk in vlam-modus

Melf#50 in vlam-modus

Let vooral op de soldatenpas op de achtergrond

Lars eindelijk op de baan..

mooi hé

hmpf

rondje over circuit

ff chillen

broertje van chiel met vette helm

Hé watte? Jouw scooter sneller dan mij?? dat zullen we nog wel eens even zien !!

Het was een behoorlijk leuke en gezellige dag.
Ik was natuurlijk zonder scooter , omdat hij gewoon nog niet rijdend is.Veel mensen zien vlammen en bjorn nog ff geholpen met zijn beta(voorvorkprobleempje)en veel advies aan hem gegeven.Maar dat mocht niet baten en hij heeft gewoon erg pech gehad en pas na de meeting kwam ik erachter dat het ding gewoon de vlotterbak niet gevuld kreeg en daarom ging stotteren.Verder was ik zo bezig met andere dingen dat ik op het laatst pas ff men cam had gepakt en nog ff een paar pix schoot van lars zijn aerox.Ik heb ook nog een filmpje geschoten , maar heb geen plaats om em te uploaden.Dus als iemand zo aardig zou willen zijn .Hier een paar foto's van lars zen aerox:

Jammer dat ik niet meer pix heb geschoten.Verder was naar mijn idee de organisatie goed .Maar dit is vrij moeilijk te bepalen als je toeschouwer bent.

Als iemand het filmpje wil uploaden , laat dit dan ff weten.

Deze dag mag van mij best herhaald worden.

super motard gewonnen? had ook wel wille komen ziet er echt fantastich uit mah jah scoobie in ongeluk gekomen, en seup niet echt snel genoeg voor sprintjes............
meer fotos

::EDIT: dat was snel:: : hier boven 8P ::::

Jamaica-SF2 said:
super motard gewonnen? had ook wel wille komen ziet er echt fantastich uit mah jah scoobie in ongeluk gekomen, en seup niet echt snel genoeg voor sprintjes............
meer fotos

::EDIT: dat was snel:: : hier boven 8P ::::

kwartier eerder