Pfew wat een weekend was dit zeg. Nog nooit zoiets meegemaakt! :W
Vrijdag rond 2 uur naar huis na het inpakken voor de SOBW race in Emmen en de sprintdag, wat een feest was dat 8P
Na 2 uur slaap in de auto voor een rit van 200+ km. Uiteindelijk in Emmen, leuke races gezien en toen ging iedereen naar huis :'(
Sta je dan met je Koopmanstent en nog 10 man ofzo. Op een heel koud en goed geventileerd Emmen. Biertje erbij, slaapzakparty gehouden en langzaamaan kwamen er mensen uit Genemuiden e.d. aan. De nacht was beregezellig, zeker voor herhaling vatbaar.
Dan het sprinten, vanaf een uur of 10 smorgens zijn we de baan opgegaan en dat heeft tot bijna 18:00 geduurd. Mijn scoot was helaas overleden vlak voor het weekend, Sander was zo sportief zijn brommer mee te geven.
Met 3 man hebben we het ding helemaal afgebrand, tenminste.... O-)
Ik, Bami en Arnoud hebben er echt om en om op gereden, tot een uur of 2 smiddags deed hij het echt perfect, daarna werd het minder en minder. Aangezien we voor de fun waren weinig gesleuteld, koppeling nog iets strakker gezet. Probleem was een vieze vario oid en de gigantische zuigerspeling die hij nu wel zal hebben.
Daarvoor heb ik het met me 100kg zelfs gepresteerd om een paar zeer snelle jongens eruit te branden
Inne, bedankt voor het mogelijk maken van deze dag. Ralf/Fred/Arnoud/Marc/de rest die ik niet noem. Bedankt voor de bediening van het startsysteem e.d. zonder jullie hadden wij niet kunnen rijden. Jet en GP bedankt voor de onwijze lachkicks die jullie mij, maar ook anderen bezorgd hebben.
En voor Inne, ik denk dat het voor een hoop jongens duidelijk word dat ze echt iets leuks gemist hebben. Ik had iig de dag van me leven. In totaal is er bij ons zo'n 25l benzine doorgegaan met 2 speed scooters en een std. klasse racer. Voor de volgende keer, wacht lekker tot het voorjaar/begin zomer. Dan heb je alle tijd om het startsysteem/tijdwaarneming te fixen, dan is het weer ook wel relaxed als het meezit (zal dit jaar iig niet meer lukken) en dan moet iedereen die baalt dat hij het gemist heeft nog lekker een half jaar wachten
Arnoud, sterkte met het hele verhaal :* Want ik heb wel meegekregen dat je er echt ff doorzat