Sprintdag Emmen 29 augustus

ff een kort verslag van mij... ten eerste vond ik het een supervette dag echt... niet te druk met zo'n 40 scoots maar erg gezellig.

de trip begon zoals het hoord bij de mac:
IMAG0040.jpg

IMAGE15.jpg

We kwamen dus aardig laat aan zaterdag en waren 1 van de weinigen die bleven pitten.
bij het tenten opzetten had django z'n plek al gevonden:
IMAG0043.jpg

IMAG55.jpg

Omdat het aardig koud begon te worden enz d8 1 van ons een kampvuurtje te maken :rolleyes: wat eigenlijk een heel slecht plan was. (werd iets groter dan gehoopt)
IMAG56.jpg

gelukkig kwam de redder in nood: MOL met de brand blusser.

toen ook de bbq maar aansteken en de hamburgers erop:
IMAGE0024.jpg

IMAGE0027.jpg

De BBQ brande later trouwens wel heel mooi en bescheiden toen we hamburgers genoeg gehad hadden. met een gezellig groepje er omheen gezeten(KIWI & FRIENDS):P
IMAGE00371.jpg

IMAGE00391.jpg

IMAG50.jpg

me luchtbed was lek dus moest ik slapen in de Dilly's Scootfit bus.. nahjah slapen.. heel erg slecht iig.

s'ochtends 6:00 uur eerst de zooi weer een beetje op geruimt van het een beetje uit de hand gelopen vuurtje zodat inne het niet zou zien:+

even later werd iedereen zo langzamerhand wakker.. leuk om dan foto's te maken.
IMAGE44.jpg

IMAGE0042.jpg

IMAGE00401.jpg

IMAGE0041.jpg

daarna toen de zon begon te schijnen kon het sprinten/afstellen beginnen.
wel nadat ik me koppakking had vervangen die er @ genemuiden in de 2e heat uit knalde:|

verder is me eigen scooter best een stuk beter gaan rijden vergeleken met genemuiden.

3 Drag Racers Zwolle Scoots naast elkaar 8):P
op rij: djdjango, RoelandZwolle en mijn scoot
IMAGE0065.jpg

zo hebben wij ons de hele dag erg vermaakt en hebben veel bekenden gezien/gemeet(pronk sorry dat ik geen pasfoto bij me had 8P:*)
Wat me verder opviel was dat hendrik denk ik zo'n 976876453 keer gesprint heeft :D maja als je maar lol hebt.
IMAGE0081.jpg

kwil inne nog ff heel erg bedanken voor een erg geslaagde dag 9||6
enne vond het tof dat fred de halve dag bezig was mensen te helpen(onderandere door de keuring krijgen ;))

foto's zonder verhaal:P:
IMAG0050.jpg

IMAG57.jpg

IMAG0055.jpg

IMAGE0088.jpg

IMAGE0085.jpg

IMAGE0087.jpg

IMAGE0066.jpg

meer foto's komen strax nog of anders morgen :)

Last edited:
nee wij waren er nog voor jullie(tenminste jij was er gelijk met marcel-nrg?) :D
die belde mij iig dat ze daar waren maar wij waren toen al op weg naar emmen...

Ik heb wel lading sprintpics enzo, niet dat er erg veel aan is...

En ik was iets te enthausiast met de resize functie, dat fix ik wel als ik terug ben van werk...

http://zeekoe.net/emmen/

Hendrik is serieus sprintverslaafd, maar je startte na een tijdje ook erg goed, oefening baart kunst :P

Het is niet te geloven 2X een serieus klapper in een weekend!! Arnoud jongen Sterkte!!!! als ik jouw was zou ik een week in bed blijven zodat, je zeker bent dat je eerdaags niet verongelukt!!!!

Last edited:
Was echt super, helaas zelf weinig gebrand, mijn broertje daarintegen wel lekker op de Sonic. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beerke said:
Het is niet te geloven 2X een serieus klapper in een weekend!! Arnoud jongen Sterkte!!!! als ik jouw was zou ik een week in bed blijven zodat, je zeker bent dat je eerdaags niet verongelukt!!!!
Indd... Toen ik het hoorde, ging ik ook behoorlijk uit mijn stekker!!!

En wat zie ik daar??

attachment.php

Mijn brommert :D

inne egt supperbedankt dat je dit hebt geregeld:D
et was egt een mooie baan om zoiets te houden..
we kunnen egt niet w88 op de foto's die je hebt geschoten:)

#94 said:
Iemand Foto's van deze geslaagde dag?

Ik was met deze scooter dan niet de snelste op het rechte stuk, maar door de bochten.........

is het erg moeilijk met zo'n 70 scoot.

Tsjonge jonge! wat zit er toch een power in die scooter!

Dat is wel even wat anders dan zo'n 50cc standaard klasse stofzuiger.

Je ging idd flink hard door de bochten, ik heb nog een x geprobeert een beetje met je mee te rijden, maar dat is niet te doen!

Je ging echt als een kogel.... hopelijk zijn er ook nog wat pics genomen van mensen die het bochtenwerk een beetje pakten @ pottendijk

En lars no thanx hoor, gelukkig dat fred het kon fixxen :), en als er nog zon dag komt, sign me up

mja , als de banden koud zijn kun je niet ff zo mooi door de bocht als in de race , ik had geen pak aan dus heb maar geen risico genomen. zou wel ff mooit zijn geweest race demo ofzo.. :p

Ik wil even een oproep doen aan de mensen die fotos hebben gemaakt van mijn ongeluk 's-avonds. Kunnen jullie a.u.b alle fotos en videomateriaal dat gemaakt is naar mij toe sturen?
bedankt

malle neo's said:
Ik wil even een oproep doen aan de mensen die fotos hebben gemaakt van mijn ongeluk 's-avonds. Kunnen jullie a.u.b alle fotos en videomateriaal dat gemaakt is naar mij toe sturen?
bedankt

Arnoud R de Vries :p

Blij dat het zo gezellig was. Volgende keer doe ik hopelijk ook mee... Met de 24uur getesttee budget-tuning setup. Arnoud, goed bezig dit weekeinde (y) Beerke, wat een prachtig rek/ding hebben jullie gemaakt thumbs up!

Geen:
blok.jpg

Dan maar:
vissen.jpg

Vissen ;)

Last edited:
Back