Sprintdag Emmen 29 augustus

Razma

Well-Known Member
Een aantal peepz wisten het al :)

Zondag 29 augustus organiseren we een sprintdag op het Pottendijk Circuit in Emmen-Comparscuum.

Doel is een dag sprinten vanaf 9u00 zonder wedstrijdverband, gezellig meeten, afstellen enzo. Aangezien het aantal aanwezig genodigden onder het gelimiteerde 150 is gebleven zijn er nog plaatsen vrij. Let wel: maximaal 150 deelnemers zodat je voldoende kan rijden op die dag !

Het startsysteem met kerstboom en startopstelling zal gebruikt worden en hopelijk ook het volledige tijdsmeting systeem en hesjes.

Deelname is 30 Euro voor de volledige dag.
Betaald = ingeschreven, dus eerder niet !

Aangezien het de dag ervoor op Emmen SOBW race is kan je komen kijken en overnachten van zaterdag op zondag (liefst verwittigen). Je mag echter ABSOLUUT NIET rijden op zaterdag. Nergens dus ! Ook niet in de omgeving.

Vereisten: stevige kledij, lange mouwen, handschoenen, deugdelijke helm, stevige schoenen en een scooter die remt, geen vloeistof lekt en zonder uitstekende delen.

Let wel: maximaal aantal deelnemers is 150 waarvan er al deel gereserveerd zijn. Wie wil komen moet zo snel mogelijk geld overmaken !! Ter plaatse inschrijven of betalen is mogelijk!!

Info voor betalingen:
47 38 94 874 ABN Amro op naam van ScooterTuning.net (Waddinxveen) met vermelding Emmen + je forumnaam.

Tevens ben ik nog op zoek naar medewerkers voor de dag zelf (met vergoeding)

Onderstaande peepz die betaald hebben en dus ingeschreven zijn:
Melf#50
Kneiter (2 personen)
DennisB
Runner.Berg
Freezer
Marcie
D.J.
->Sp3cIaL-ArK<-
Marco_v_W
Tyrone
Lars
PumaRunner
Aerox-Evo-70
Kiwi-Rox
Chezzmo
Zip*19
Malle_Neos
Roderunner19
Da-vid
Djdjango
RoelandZwolle
JeffreyZwolle
Dominque Dekker
Pronk
Mol
Koopmans

Last edited:
Advertisement - register to remove this

dat mag :)
je hoeft niet te betalen, dat is enkel voor mensen die willen rijden

aerox-evo70: yep, het is alleen niet de bedoeling dat het een echt grote meeting wordt :X

Charley said:
Ik wil me eigen inschrijven kan ik hierover wat meer info krijgen?

Let wel: maximaal aantal deelnemers is 150 waarvan er al deel gereserveerd zijn. Wie wil komen moet zo snel mogelijk geld overmaken !! Ter plaatse inschrijven of betalen is niet meer mogelijk !!

Info voor betalingen:
47 38 94 874 ABN Amro op naam van ScooterTuning.net (Waddinxveen) met vermelding Emmen + je forumnaam.

de (kleine) lijst is toegevoegd.. helaas zijn er veel mensen die veel beloven, maar nix doen.

@Marcie: zonder kappen geen probleem als er maar geen echt gevaarlijke delen uitsteken. Bijv. voetplaat ofzo is wel handig omdat er stangen uitsteken vanaf het frame.

@Kneiter: moet kunnen als het niet lekt :)
kampeerterrein is hele nacht gewoon open, das geen probleem

Back