Sprint Speedfight Piaggio Powered

Status
Not open for further replies.
nf_DSC00035.JPG

aahrg, te vet voor een speedfight :~ +ralf+

heey bart, sprinten? haha nee man dat win jij dik. maarja kunnen we ff doen natuurlijk.

wel dikke fight man maar jammer dat je het verkoopt, altijd zonde.

maar zie je op lely! laterrr

eej man

bedankt voor je bericht :) kben 10 juli nog niet van de partij, dat komt nog een beetje te vroeg voor mij maar op lelystad ben ik er zeker :)
K kom wel op je mooie speedfight af ;)
Je project blijft vet he

laterrz

Je scooter begint wel vet te worden. Ben je trouwens 10 juli aawezig of heb ik daar overheen gelezen? Aleen jij rijd dan met een Pia. blok dat is aan de ene kant wel jammer, maargoed je mag gewoon mee doen met de onderlingen sprintcompentitie :P.

Thnx voor de replys, mocht wel weer na een paar maandjes :rolleyes:
Ik heb zelf geen updates meer gedaan omdat er nix boeiends meer is gebeurd, meeting Best bezocht, paar sprintjes gedaan, beetje advies gekregen @ testbank om de afstelling nog wat te verbeteren, maar that's it :)

Verwacht op lelystad van mijn project dus ook geen nieuwe wonderen ofzo, ik kom daar gewoon niet meer aan toe, beetje te krap in tijd...
EN een verhuizing EN full-time werken :X

Maar goed, dat mag de pret niet drukken })
See ya @ Nijmegen 10 juli

@ jollyspeedfight:
Tja van ene kant zonder dat ik hem verkoop, van de andere kant, er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik heb het gevoel dat ie nu AF is.
Tevens heb ik ambitie om volgend seizoen scooter Race te gaan rijden. Gezien ik een kant en klaar piaggio blok heb waarvoor ik grote investeringen heb gedaan, waarom dan het peugeot blok OOK nog opbouwen?
Vind ik beetje zonde en vrij kansloos voor een goede race prestatie :p

@ DG SF2:
Beter kom je op iemand af die bij de keuring staat :p
Ik verwacht namelijk niet dat ik 24/2 bij me scoot zal zijn ;)

@ blueneonlight:
Wat heb je nog voor tips dan om hem nog vetter te maken? Zoals na de 1e quote gezegd, ik heb zelf het idee dat ie af begint te raken :)

@ Syntrax:
Thnx Syntrax, daarvoor zit er al ruim 2,5 jaar werk in 8)

Om het af te leren toch nog ff snel een paar foto's erbij :p

Last edited:
Een demperborging :P Ding ziet er verder netjes uit. Alleen de stikkers zou ik er niet op plakken of zou voor iets anders gaan

PTT NRG said:
beter gooi je er een 19mm Valstroom onder :+
Ssst. mocht nog niemand weten :p

De speedfight is in de verkoop zonder blok. 19mm heb ik nodig voor de nieuwe scoot -:- Ik loop nog niet verder op de zaken vooruit, maar de oplettende members zullen wel weten waar ik momenteel mee bezig ben 8)

Dennis@Tph said:
Een demperborging :P Ding ziet er verder netjes uit. Alleen de stikkers zou ik er niet op plakken of zou voor iets anders gaan
Tja ik was toch bezig met borgen, dus dan maar gelijk goed :+

Einde Project

Sniff Sniff,

bij deze wil ik de trieste mededeling plaatsen dat het project nu definitief is afgerond en inmiddels verkocht :'(

Maar niet getreurd, ik heb me vandaag ook maar ingeschreven voor SBO Races: 70cc Open. Wat dus inhoudt dat ik met een nieuwe project begonnen ben -:-
Wait and see :) To be continued...

Eeej,

Jammer dat ie weg is.. maar niet getreurd je blokje heb je nog :D
Ik heb al een leuk idee van wat je nu weer aan het bouwen bent ;)..
T gaat iig helemaal goedkomen, en hou me een beetje op de hoogte he :)

Groeten Daniel

Waarom heb je hem weg gedaan!? peugeot laten vlammen (met peug of ander blok) is juist gaaf 8)

nja, jammer van dit trieste afscheid... hoop um nog eens weer te zien op een meeting oid. onder de kont van een gekke memberT ...;)

Status
Not open for further replies.
Back