Sprint Etten-Leur 22-04-2012

ik heb alleen een aantal foto's gemaakt in het begin, waar onder die van jouw bij je bus :)
de rest zijn gemaakt door Joyce, de zus van Michael Wehrman (ofzoiets :p). Hier op het forum heet ze Runnersjeezer geloof ik..

Ik heb geen tijd om foto's te maken gedurende de dag.


ik heb haar zien lopen ja, alleen niet met jou camera.
ik zie haar wel vaak nog bij een sbo sprint.
 
Volgend jaar is het klaar met heel het sprintgebeuren zag ik net in mijn glazen bol..

Nee ff serieus, volgends mij is het echt een beetje op zn end? Weinig sbo sprint inschrijvingen, Meinerzhagen wat niet door gaat etc.
klopt wel een beetje wat je zegt, vond de opkomst zeer matig.. als er 70 rijders waren was het veel.
Misschien een idee om bv een sprint samen te laten vallen bij en sbo race..? zelfde dag zelfde locatie..
 
Ik denk met name de weersvoorspellingen, en dat iedereen hier elkaar lekker de put in zit te praten er niet geklaagd mag worden over de opkomst. Er zijn veel gasten waarbij het glas altijd halfleeg is en wanneer er 2 weken van te voren bekend is dat er 3 druppels regen vallen het voor gezien houden. En samen met de race wat organiseren is ook geen plan, de wereld en de jeugd veranderd en daar doe je gewoon niet veel aan.
 
Ik denk met name de weersvoorspellingen, en dat iedereen hier elkaar lekker de put in zit te praten er niet geklaagd mag worden over de opkomst. Er zijn veel gasten waarbij het glas altijd halfleeg is en wanneer er 2 weken van te voren bekend is dat er 3 druppels regen vallen het voor gezien houden. En samen met de race wat organiseren is ook geen plan, de wereld en de jeugd veranderd en daar doe je gewoon niet veel aan.

Precies, weer voorspellingen waren al weken klote. En heb ook gehoord dat daardoor veel mensen niet zijn gekomen.

Ik weet eigenlijk zeker dat de volgende sprint met mooi weer er veel meer opkomst is.

En wat vasco idd. zegt, de jeugd veranderd. Retro en snor scooters zijn nu hip. En ze geven liever hun geld aan blackberry's en glim jassen uit.
 
35e3js.jpg


Je weet toch :D
 
Aantal mensen hadden zich ook niet ingeschreven omdat er maar 3 sbo wedstrijden vast stonden.. De rest was nog onzeker of die door zou gaan en dan kan je beter 2 daginschrijvingen doen dan volledig inschrijven voor 1 wedstrijd meer..

:)
 
Over wie gaat het nu dan? Kan hem niet helemaal plaatsen...

Hahah ismail ucar heeft na de kwalificaties niet meer gereden.
Frame beetje krom en trok enorm naar links.

Jaa hij komt nogal omhoog ook nog eens.
Word opnieuw richten fzo :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=X5GKpwiz-x0"]Polini Big Evo 94cc Testen SBO Super Special - YouTube[/ame]
 
Back
Top