Sprint Etten-Leur 22-04-2012

Daar is een mailing over geweest dat die niet door gaat!! Heerenveen had al een ander evenement die dag en daardoor kon het niet doorgaan.

Tim/SBO had voorgesteld om die dag dan naar Duitsland te gaan om daar een wedstrijd mee te pakken.

Ander alternatief is nog niet voorbij gekomen geloof ik.

Edit:
SBO Mailing Nr. 159 Seizoen 2012 -
Hallo Sprinters,
Zoals jullie weten kan de initiele datum van Heerenveen niet doorgaan. Een alternatief daarvoor was 17 Juni.
Een groot gedeelte van de leden geeft aan dat zij op deze datum ook wel kunnen. Maar er is nog een leuk alternatief denk ik en dit zou mij en de Stichting wat minder stress en tijd kosten, vandaar dat ik het voorstel.
Op 16 Juni rijdt DSSC in Meinzerhagen. Een superkans in mijn ogen om weer een keer tegen de Duitsers te kunnen sprinten en ze te verslaan op eigen terrein!
Graag zou ik ook weer via de mail weten wie dit een goed alternatief vindt!

Alvast bedankt voor je reactie en met sportieve groet,
Tim Corstjens namens de Stichting SBO
 
DSSC Meinerzhagen gaat niet door!

Volgend jaar is het klaar met heel het sprintgebeuren zag ik net in mijn glazen bol..

Nee ff serieus, volgends mij is het echt een beetje op zn end? Weinig sbo sprint inschrijvingen, Meinerzhagen wat niet door gaat etc.
 
Volgend jaar is het klaar met heel het sprintgebeuren zag ik net in mijn glazen bol..

Nee ff serieus, volgends mij is het echt een beetje op zn end? Weinig sbo sprint inschrijvingen, Meinerzhagen wat niet door gaat etc.

Poets die glazen bol nog eens op, daardoor krijg je misschien een gunstiger beeld :#
 
wij als team zijnde mogen ook wel spreken van een mooi dagje denk ik.

Rick meteen onder de 6 in zn eerste run, helaas daarna niet eens meer in de buurt gekomen :+ onze stresskip.

zelf heb ik een 6,30(0,09 reactie) en 6.34 gereden uiteindelijk. Best aardig aangezien ik vorig jaar met 11kg(!) minder 6.25 reed (0.02 reactie). Het kan zeker nog wel harder heb ik het idee, hoeveel weet ik niet.. jammer dat er in mijn klasse geen directe concurrentie is, dat maakt je toch wat scherper.

volgende sprint hopelijk in de 6,2x


Joyce heeft met mijn fotocamera foto's gemaakt, deze zal ik dalijk ff bekijken en online gooien als ik daaraan toe kom..
 
wij als team zijnde mogen ook wel spreken van een mooi dagje denk ik.

Rick meteen onder de 6 in zn eerste run, helaas daarna niet eens meer in de buurt gekomen :+ onze stresskip.

zelf heb ik een 6,30(0,09 reactie) en 6.34 gereden uiteindelijk. Best aardig aangezien ik vorig jaar met 11kg(!) minder 6.25 reed (0.02 reactie). Het kan zeker nog wel harder heb ik het idee, hoeveel weet ik niet.. jammer dat er in mijn klasse geen directe concurrentie is, dat maakt je toch wat scherper.

volgende sprint hopelijk in de 6,2x


Joyce heeft met mijn fotocamera foto's gemaakt, deze zal ik dalijk ff bekijken en online gooien als ik daaraan toe kom..

onder de 7 zullen we het op houden vinny O-)
 
ik heb alleen een aantal foto's gemaakt in het begin, waar onder die van jouw bij je bus :)
de rest zijn gemaakt door Joyce, de zus van Michael Wehrman (ofzoiets :p). Hier op het forum heet ze Runnersjeezer geloof ik..

Ik heb geen tijd om foto's te maken gedurende de dag.
 
Back
Top