Sprint Etten-Leur 22-04-2012

dat apparaat ken je richten met je grote teen xD dat apparaaat is toch bij TB geweest toen?:p dat frame was nogal best wel slap zegmaar:+
 
ik heb haar zien lopen ja, alleen niet met jou camera.
ik zie haar wel vaak nog bij een sbo sprint.

Zo der zijn der nog een paar die me herinneren lol

Jammer genoeg woon ik nu in Frankrijk waardoor et niet egt makkelijk is om bij de sprints aanwezig te zijn..

Ik ga proberen en kijken iets te regelen voor het volgende jaar
en miss zelf een sprinter opbouwen, begin het nu toch wel erg te missen.....

Hoop er dit jaar ook weer eens bij te zijn!

Ben al een tijdje niet op het forum geweest en weet dat het niet het goede topic is om te vragen.. maar ligt het aan mij of is het forum stukken minder in gebruik als de jaren dat ik actief was? (ilonka vas etc die weten dat vast wel;P)
 
haha tuurlijk weten sommige mensen nog wel wie je bent.
maar het is wel weer leuk als er weer mensen van de vorige jaren, weer wat gaan bouwen.
 
Forum is inderdaad een stuk rustiger geworden ondertussen, bijna iedereen uit 2007/2008 is gestopt. Het oude slap geouwehoer is iig verdwenen.

Zal tof zijn je weer eens terug te zien Michael, uiteraard wel weer met een Sonic hoop ik dan he :) Had je zus zondag ook nog eventjes gesproken, groeten thuis nog!

Groeten Vas
 
haha tuurlijk weten sommige mensen nog wel wie je bent.
maar het is wel weer leuk als er weer mensen van de vorige jaren, weer wat gaan bouwen.

whaha.. ik zou niet echt weten wie jij bent eigenlijk:p afgelopen zondag was ik er idd, maar daarvoor ben ik in 2010 Kloosterzande voor het laatst geweest.. volgende meeting moet je me maar ff komen meeten, dan weet ik gelijk wie jij bent:p
en ben het met je eens dat er meerder moeten zijn die weer wat leuks gaan opbouwen of hun oude speeltje weer uit de kast halen:p
 
haha tuurlijk weten sommige mensen nog wel wie je bent.
maar het is wel weer leuk als er weer mensen van de vorige jaren, weer wat gaan bouwen.

Lol dat zou wel relekst zijn idd..
Maar denk niet dat dat er veel zullen zijn. Op een gegeven moment houdt het op met de scooters maar denk dat er altijd wel iets blijft hangen..;) wie weet volgend jaar..
Forum is inderdaad een stuk rustiger geworden ondertussen, bijna iedereen uit 2007/2008 is gestopt. Het oude slap geouwehoer is iig verdwenen.

Zal tof zijn je weer eens terug te zien Michael, uiteraard wel weer met een Sonic hoop ik dan he :) Had je zus zondag ook nog eventjes gesproken, groeten thuis nog!

Groeten Vas

Dat is wel k*t.. toen der tijd was het vechten voor een startplek wist niet hoe snel ik het geld had gestort op 1 januari maar volgens mij is die tijd voorbij. (waar ligt et aan?)

Ik ga me best doen weer is ff een dagje een sprint te bezoeken.. Heb er iig zin in!
En miss wel een daglicentie en sprintje trekken op joyce der zip.
Wie rijden er nog wel dan die ik ook heb gekend?

Ennuh mocht ik een sprinter boouwen wordt het uiteraard een sonic.. Blijf toch wel een mina fan:p

Mocht ik je niet meer spreken vas.. Veel succes!
 
Kom nog wel eens een taartje eten in Frankrijk ;-)

En tja waar ligt het aan, jeugd heeft wat andere intresses gekregen, onzekerheid vanaf de organisatie etc etc

Kossen rijdt nog, Meran/Sarik, Mossaab, Thomas Molendijk, Jos, Kroes idioten lopen hier en daar nog rond en verder zou ik zo direct ff niet weten. Dit was het wel denk ik!

Wagenaar is in 2009 pas beetje begonnen, 2008 wat dag inschrijvingen 1 of 2 geloof ik.

Ja komt goed man bedankt!

Lol dat zou wel relekst zijn idd..
Maar denk niet dat dat er veel zullen zijn. Op een gegeven moment houdt het op met de scooters maar denk dat er altijd wel iets blijft hangen..;) wie weet volgend jaar..


Dat is wel k*t.. toen der tijd was het vechten voor een startplek wist niet hoe snel ik het geld had gestort op 1 januari maar volgens mij is die tijd voorbij. (waar ligt et aan?)

Ik ga me best doen weer is ff een dagje een sprint te bezoeken.. Heb er iig zin in!
En miss wel een daglicentie en sprintje trekken op joyce der zip.
Wie rijden er nog wel dan die ik ook heb gekend?

Ennuh mocht ik een sprinter boouwen wordt het uiteraard een sonic.. Blijf toch wel een mina fan:p

Mocht ik je niet meer spreken vas.. Veel succes!
 
Ik denk met name de weersvoorspellingen, en dat iedereen hier elkaar lekker de put in zit te praten er niet geklaagd mag worden over de opkomst. Er zijn veel gasten waarbij het glas altijd halfleeg is en wanneer er 2 weken van te voren bekend is dat er 3 druppels regen vallen het voor gezien houden. En samen met de race wat organiseren is ook geen plan, de wereld en de jeugd veranderd en daar doe je gewoon niet veel aan.

Fact! Niet alleen onze generatie, maar ook onze vaders waren bezig en maakten iets (kapot) of waren in ieder geval (buiten) bezig.Tegenwoordig zit iedereen 24/7 te bliepen op facebook, blackberry en ipad.... Vind dat echt jammer om te zien en ben zelfs bang dat dit alleen maar erger gaat worden....
 
heeey ff over de locaties he... als ik met me scoot beetje ga sprinten gaan we hier altijd in ehv bij ut industrie terein harbraken mooie rechte stukken ligt der langs welschap zweefvliegtuigen.. miss un optie om daar eens te kijken om iets te organiseren of zow... wil echt nog wel een x gaan sprinten vorige x in etten leur is der jammer genoeg niets van gekomen
 
Het is jammer dat het deze kant op gaat, komt ook mede inderdaad door interesse verandering van de ''jeugd''. Maargoed zo praat iedere generatie over de ''nieuwe generatie''.

No offence verder tegen de organisatie zoals hij nu is, Tim, Kees etc allemaal top! Maar ik denk dat de drive van Inne toch wel zoden aan de dijk heeft gezet, en dan vooral marketing technisch (scootertuning.net, magazine, sprints, media, promoten etc). Heb er al verhalen over geschreven en zou echt graag willen helpen echter heb ik het probleem wat bijna iedereen heeft... weinig tijd.
 
Back
Top