Sprint Etten-Leur 22-04-2012

De tijden!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en spectakel, helaas ben ik er de volgende sprint niet bij!

in de kwartfinale zie ik Sarik 8,2 neerzetten, hij wordt 4e en achteraf rijd Henk de finale tegen hem. In principe klopt dit volgens mij niet.

Patrick zou de finale moeten hebben gereden...correct me if I am wrong.
desondanks toch weer een lage 6 gereden. De machine is accelreert nu veel feller en is zeker sneller in het middengebied. We hebben nooit zoveel wieklspin gehad en reden toch 3,1 naar de 100, ik denk dat als dde spin verholpen wordt, dat hij minstens een 0,1 sec sneller gaat. dus 5,9 is heel goed haalbaar.

Ach, om de 5,9 sneller te halen rijden we vanaf de volgedne sprint met gas!
Ik heb er weer zin in.

@hugo: ding loopt ook erg goed, beetje HT erdoor verwerken en we gaan onder die 7 met jou zippah!

@ Mickey: gefeliciteerd, volgende keer met het HT blok!
 
Haha niet te geloven weer, kom het terein opgereden schiet ik blijkbaar iemand een rijplaat naar ze kop ofz8P? Friese brommert gelijk gesloopt:X

Maar ach vond het wel weer gezellig:D!

En vlak daarna zat je mij in de weg :p Toen reed ik naar de uitgang. Redmer waarschuwde mij idd al over die rijplaten toen haha.
 
Was een leuke meeting, we hebben al bij al nog geluk gehad met het weer :) Moest het weer geweest zijn zoals de dag ervoor had het er heel anders uit gezien. We hebben heel wat leuke beelden gemaakt met onze Action-Pro camera. Sommige beelden golven enorm hard van de trillingen maar daar gaan we een oplossing voor zien te vinden tegen de volgende keer. Nu alles een beetje monteren en het bruikbaar materiaal bij elkaar zetten en dan post ik hem hier wel nog. De foto's van onze kant (ongeveer 40) zijn te vinden op onze facebook-pagina:
http://www.facebook.com/KGLracing

Moesten er mensen zijn die dit niet kunnen zien laat het even weten dan upload ik ze nog naar picassa of iets dergelijk ;-)
 
was een zeer geslaagd dagje!

ging nog best lekker uiteindelijk voor 1e keer gereden had ik niet verwacht.

Heb al zin in volgende keer.
 
Was toch wel aardig druk hoor, vooral na de weersvoorspellingen die ze gedaan hadden.

Was ook een stuk drukker als dat het op de fotos lijk. Achja ik heb een geweldige dag gehad.

Henk had trouwens 6.04 gereden, sarik 6.16 nadat die vlam gevat had en vastgelopen. Wss toch iets te hard getuned??


Bas is 1e geworden 70a, 2e diederik, 3e robert wagenaar.
70b.
Ruud Haaaaa
TB rick
Marc VW

Sc sp
Kleine mikey
... Kossuh tuning donkere jongen
Karsemeijer?

Su sp B
Vinnie
Kenny Liebert
...

Su Sp A
Henk

Sarik
...

Misschien een klein beetje offtopic, maar aangezien je actief in dit topic bent wil ik je via deze weg even vragen of je op mijn PM's van de afgelopen weken kan reageren. Dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben ;)
 
Hier het filmpje van de on-board camera:
Het viel me wel op dat het geluid iets of wat vervormde in het waterdicht hoesje, dus de volgende keer hopen op droog weer dat ik kan filmen zonder :)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ysbvtLkYBTI&feature=g-all-u&context=G25f5185FAAAAAAAAEAA"]http://www.youtube.com/watch?v=ysbvtLkYBTI&feature=g-all-u&context=G25f5185FAAAAAAAAEAA[/ame]
 
Kenny, niet lullig bedoelt, maar als je het filmpje goed bekijkt dan kun je de conclusie trekken dat je de wheelybar thuis kan laten.
 
Kenny, niet lullig bedoelt, maar als je het filmpje goed bekijkt dan kun je de conclusie trekken dat je de wheelybar thuis kan laten

Kan hij hem beter geven aan de gene die in de superspecial met die big evo rijdt die had hem wel echt nodig :).
vond het aantal deelnemers wel aan de magere kant
 
Op dat filmpje staat wel mijn 6.56 run volgens mij! Toppie..

Zonder wheellie bar zal hij niet aan zijn gewicht komen voor zijn klasse denk ik!
 
Kenny, niet lullig bedoelt, maar als je het filmpje goed bekijkt dan kun je de conclusie trekken dat je de wheelybar thuis kan laten.

Nu maakt het ons niet meer uit of hij blijft of niet, Super special B = 120kg..
Nu wegen we 120kg dus wat is het voordeel van hem weg te doen en lood in de plaats te steken?
 
Kan hij hem beter geven aan de gene die in de superspecial met die big evo rijdt die had hem wel echt nodig :).
vond het aantal deelnemers wel aan de magere kant

wat dacht je van een nieuw frame ?

dat ding was me toch een partij krom, echt niet normaal!

verder leuke dag gehad en ben weer gemotiveerd om mijn ss B klaar te maken voor volgende keer!
 
Leuke dag gehad en hoop forum members gemeet:

8.6 - 7.7 - 7.4 - 7.2 - 7.1

Finale gehaald en helaas 4de geworden...

In ieder geval proberen nog minsten 10kg van de scooter af te halen en een pk of 2 erbij zou ook leuk zijn...
 
Leuke dag gehad en hoop forum members gemeet:

8.6 - 7.7 - 7.4 - 7.2 - 7.1

Finale gehaald en helaas 4de geworden...

In ieder geval proberen nog minsten 10kg van de scooter af te halen en een pk of 2 erbij zou ook leuk zijn...


Jullie hebben niks te klagen voor een eerste keer :p.
En met wat kg er af en iets meer ervaring gaat dat goed komen !

Wij hebben ook een topdag gehad gister .
Dit keer geen kapotte skoeter maar een aan puin gewaaide partytent.
Al met al een geslaagde de dag met een 5de plek omdat ruud haaaaaa een 0.01 sec sneller moest zijn in de kwartfinale.
Maar verschil moet er zijn.
Zin in de volgende sprint wetende dat een 7.1 er voor ons ook in zit .

Wie weet wat nu de volgende sprint is ?
 
Back
Top