DME3 said:Is er eigenlijk ook getest geweest met recht spruitstuk icm met wig?
Spasta said:als dat HIER over gaat dan ziet het er eigenlijk toch maar beunhaas uit
beter laat je je de shit ook effe met gewoon spruitstuk en een wig testen
afcbf said:Stop nouw met zagen aub ! Ik word er mottig van ! Het boeit me echt niet hoor al die zever van deze score kan niet dit en dat ! Volgens kunnen jullie het gewoon niet hebben dat ik zoveel pk's heb gescoord ! A...!
next_the_best said:de brommer is van afcbf en van niemand anders! vinny heeft em afgesteld wat hij tussen de haakjes schitterend heeft gedaan!
elke bank is anders, maar op zijn bank is nog nooit 22.27 gehaald snappie!
dus dat wil gewoon zeggen dat zijn scoot onnoemelijk hard gaat en
enkel en alleen als je beide brommers op 1 dezelfde bank zet weet je wie het meeste heeft! dus stop nu me mekkere domme mense!
A-Bizar said:Mij boeid het iig niet of iemand nou 19 of 23 ( en alles daar tussen )scoord. Zijn toch allemaal machtige scores.
Mol said:Vinny/topicstarter? Ik had een vraag gesteld, ik weet niet of jullie ook met elkaar in contact staan verder? Maar ik zou het best leuk vinden om er antwoord op te krijgen, het is voor jullie verder ook niet negatief, dus ik vind het een beetje raar dat er totaal niet op gereageerd word. Anders wil ik de vraag ook wel naar Vinny in een pm sturen oid?
JasperdB said:daar zet ik mijn vraagtekens neer andries
afcbf said:Vinny zit momenteel in het buitenland, hij zal wel replyen een van de dagen als hij trug is
Member BCR said:Yo Spirox.
Check website van Mania.
Ik sta in behaalde pk's scores net boven je.
Minimaal verschil.