This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SpiRox Project VRC Tuned

Arno said:
Best wel zielig om zo een dikke score weg te zetten als je alles LAAT doen

Wat jij van mij vind en ik van jouw daar zullen we maar niet over gaan discussieren ! Maar ik weet wel dat ik zeker niet de enigste ben om mijn scoot te LATEN afstellen hoor ! Om zon vette score deruit te halen zal ik nog 14jaar kennis en ervaring moetten opdoen ! En dat ben ik niet van plan
 
eve said:
Die vinny doet mooi werkt tegenwoordig blijkbaar.Veel belgen zeiken over vinny maar is er dan een belg die hoger gaat?juist NEE!!Ga hem dan eerst overtreffe en dan zeiken..

Niet alleen belgen maar ook nederlanders hoor ! Maar idd, overtref hem maar eens !
 
Hmmz, dus de nieuwe hoogste score met een mina blok
waar je zelf niks aan gedaan hebt onder een BW`s.. :X
dat gaat dus NIET goed he..

wel mooi score, daar niet van..
 
Marcel said:
Hmmz, dus de nieuwe hoogste score met een mina blok
waar je zelf niks aan gedaan hebt onder een BW`s.. :X
dat gaat dus NIET goed he..

wel mooi score, daar niet van..

Ik heb gezegt laten afstellen op de testbank ! En niet dat ik er zelfs niet aangedaan heb !
 
no offense tegen vinny maar hoelang word er in scooters al gebruik gemaakt van cvt?(constant variabele transmissie) nog geen 14 jaar toch?maargoed al met al is het een prestatie van wie dan ook om er zoveel vermogen uit te persen

zie jullie in belgie
 
Dus wanneer Vinny em ''max'' tuned moet er zker nog wat meer uit te halen zijn...zou niet al te moeilijk moeten zijn om dan over de 23pk en miss nog wel meer te gaan.

Ik wens je het beste
 
je niks van aantrekken hoor afcbf! Wel jmmr dat je niet naast die bank stond toen ie 22.27pk neerzette! Hoeveel Nm heeft ie vinny en is het gecorigeerd of niet ...
 
Sorry dat ik het zeg, waarom denk ik dat Vinny met de software zit te goochelen ipv met de afstelling van scoot? Op alle meetings met de scootermania bank word net tegen de 20 pk aan gescoord. En thuis opeens met een std cilinder 22pk enz? Vreemd niet?
 
Witte_@_SR said:
Dus wanneer Vinny em ''max'' tuned moet er zker nog wat meer uit te halen zijn...zou niet al te moeilijk moeten zijn om dan over de 23pk en miss nog wel meer te gaan.

Ik wens je het beste

Goh, dit is al een monsterlijke score he ! zolang hij goed presteerd blijft de cilinder zoals hij is !
 

Euhm, dat is niet waar wat je zegt hoor ! Er zijn nog scoots met 20-21pk op zijn bank geweest ! Aan die bank of software is nog nooit gegoochelt geweest hoor, spijtig dat je zo iets denkt
 

Meer dan 14 jaar ,hoor. Vision,scoopy ..., HONDA CAMINO !!! (meer dan 30jaar zelfs)
eerste werden gemaakt in 1975 !!
 
als ik na een sprintdag inneens een 4tal pks kwijt ben zal hij verder gefreesd worden ! zolang dit niet is laat ik het zo !
 

Zo werken wij niet hoor. Sorry daar doen wij niet aan mee.


Runnen op meetings is totaal anders dan zitten afstellen tot max wordt bereikt. Rekening houdend met weeromstandigheden op meetings, wordt meestal gerunt na het sprinten !!
Zal altijd variëren.

Laaste tijd heb ik wat meer tijd(en neem wat meer tijd) voor scooters afstellen. Stuk of 8 scooters (Minarelli) zitten boven de 20 hoor.


Trouwens scooter is zeker niet meer standaard hoor.
Is al enkele uren & dagen aan gewerkt. Banken +4H !! weersomstandigheden waren perfect vandaag.
Motorisch is hij hier klaargemaakt.

Na meer dan 14 jaar tussen scooters & cilinders te zitten, weet je er wel iets van hoor.
Als ik nog wat meer tijd moest hebben, zal k nog eens eigen scootertje laten draaien. Tijd Tijd.

aLE on topic ! nu.
 
Ik zal mijn mening hier is plaatsen !
Als eerste chapeau aan afcbf en aan vinny ! Echt mooi werk !
En ten tweede, wrm moeten jullie altijd liggen zijken allemaal !
Altijd maar iets negatief zoeken of iets anders voor hier te posten
volgens mij zijn jullie jaloers of kunnen jullie gewoon het niet hebben
dater een belg met een score van 22.27pk is ! Beginnen zeveren van
er is aan die bank geprutst is maar laag hoor ! En van je hebt zelf
niet afgesteld ook hoor ! Wat maakt het uit ? Wees eens positief !


Greetz


PS: VINNY KEEP ON DOING THE GOOD WORK MAN