afcbf BST 16 November 2004 #1 Deze mag gesloten worden omdat ik perongeluk 2 maal het zelfde project had toegevoegd !!! Last edited: 16 November 2004
W Witte_@_SR BMW M-Power 16 November 2004 #2 anders resize je je pics ff.... EDIT: en de C20 heeft zich verstopt ofzo
Jaspah Nu ook een GC slet.. 16 November 2004 #3 orginele naam... spirox ghehe iig succes ermee 8) gaat wel goed komen denk ik zo. en hoe wil je btw een mina hor blok eronder krijgen zonder te lassen ? :X
orginele naam... spirox ghehe iig succes ermee 8) gaat wel goed komen denk ik zo. en hoe wil je btw een mina hor blok eronder krijgen zonder te lassen ? :X
CiRox Premium 0wnatsj 16 November 2004 #4 leuk projectje iig, er zijn haast geen getunede spirits/boosters meer te vinden op Nederlandse bodem... hij ziet er al netjes uit, alleen die velgen! :X hebt gij al onderdelen liggen of moet ge ze nog allemaal sparen? /btw: ben jij dat op de foto?
leuk projectje iig, er zijn haast geen getunede spirits/boosters meer te vinden op Nederlandse bodem... hij ziet er al netjes uit, alleen die velgen! :X hebt gij al onderdelen liggen of moet ge ze nog allemaal sparen? /btw: ben jij dat op de foto?