Speezkeesz te snel voor reesZzz

Status
Not open for further replies.
verkoop die *** scooter en bouw gwn een frame, dan gaan we met dit apparaat ook een keer de goede kant op iig :W!

:*
 
Thnx voor de foto's filmpje zou ook feth zijn :D

staat in het complicatie filmpje als je betere kwaliteid en dan alleen jou filmpje wil moet je me ff toevoegen email staat aan einde filmpje

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Wl5o4VK1r20"]YouTube - SBO Hengelo sprint 2008[/ame]
 
frame is voor butjes:*

scootersprint
framemetscooterbloksprint


zoek de verschillen


ze noemen het alleen scootersprint omdat het lekkerder klinkt:p...heb ook nog erges een filmpje van je kees en wat foto's toch maar eens wat tijd maken voor te uploaden haha....:*
 
nog zon dik xsh reezer:D

zag je nog lopen jung zondag ochtend

waar blijven de goede tijden dan

hooooiii

reactijden en lege fles en een sjaggo zin en een lekkender vertandingsdeksel verbeterd je tijden niet :p

die goede tijden komen als ie wat vrolijker is denks?:D

Ik had t iig gehad :p maarjah ik laat mn scooter iig nog heel :+

verkoop die *** scooter en bouw gwn een frame, dan gaan we met dit apparaat ook een keer de goede kant op iig :W!

:*

:*

frame is voor butjes:*

scootersprint
framemetscooterbloksprint


zoek de verschillen

gevonden waren er meer dan 7 :D

staat in het complicatie filmpje als je betere kwaliteid en dan alleen jou filmpje wil moet je me ff toevoegen email staat aan einde filmpje

YouTube - SBO Hengelo sprint 2008


Feth 8)

ze noemen het alleen scootersprint omdat het lekkerder klinkt:p...heb ook nog erges een filmpje van je kees en wat foto's toch maar eens wat tijd maken voor te uploaden haha....:*



Jah doe eens wat :D zou wel lief zijn als je het zou uploaden :love:
 
complicatie filmpje 8P 8P

compilatie denk <]

maruh hij blijft nice kees, als ik weer es door herbayum rijdt zal ik wel ff proberen ding mee te nemen :+ wel leuk voor in makkum :D;)
 
je durft niet eens te rijden :D elke keer als je daar bijna aan toe was verkocht je de zooi :*

maarre nu ff serieus, Dat je nog leeft :D:D lang niet gezien @ forum of MSN kom maar eens een biertje halen in de kroeg ;)

:*
 
Your Slider in Scoot'n Scoot !


Hello my friend !
Always agree to make pix yourself to publish your Slider in Scoot'n Scoot ?
Please contact me by private messages @ maxiscoot forum,
thanx, and a new timecongralutations for your Slider, I love it !
tchao !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top