Romeo's te snel voor rees sprintah!

smp was cker vet :W

hopelijk dit jaar weer zon meeting met een aantal leuke scooters erbij :D

zijn er nog (poep) vorderingen romeownt ?
 
smp was cker vet :W

hopelijk dit jaar weer zon meeting met een aantal leuke scooters erbij :D

zijn er nog (poep) vorderingen romeownt ?

Gisteren de scooter helemaal gestript, ik ben nu een ontwerp aan het maken voor het nieuwe frame...

Kheb wel mooie ideeën iig!!!

Ik moet alleen nog wel een andere lasser vinden aangezien de huidige failliet is.
Maar dat komt wel goed.
 
Zo zo Romeo, zondag is het dan zover de eerste race! :W
frame is nu erg netjes, moet je binnenkort zelf maar even updaten ;)

ik heb hier je filmpje staan.

Hier zit romeo zijn blok even onder un zip geschroefd :) hij moest even nieuwe zuiger inrijden. en ik had even een filmpje geschoten , voor de intresserende.
http://video.google.nl/videoplay?docid=286973380839369263


en hier foto van de zip ( paar dagen geleden)
07042007809.jpg
 
Last edited:
geloof dat hier een aardig vermogen inzit, kelere wat een geluidje!

maar der is ook mee gebankt? of worden er geen scores bekendgemaakt?
 
Zijn al score's mee neer gezet jah, hij heeft nu de team christofolini uitlaat, die word morgen getest bij twins :)
 
uh eerst had hij volgens mij iets van 24,9 ofzo? weetk al niet meer, moet je twins ff belle en vragen als je dat zo boeit :p haha
 
Ik hoop dat mn blok vandaag afgesteld is, want anders wordt het nog krap aan om hem af te krijgen vóór meppel...
Heb mn velgjes vlug met hammerite gespoten en het frame een beetje afgewerkt en gespoten.
Nu was er een klemmetje losgegaan van mijn achterremkabel en die heeft constant tegen mijn velg aan gelopen tijdens het inrijden, dus die is nu al beschadigd. :p

Vanmiddag maar ff wat dingen in elkaar zetten van het sprintframe zodat vanavond of morgen meteen het blok eronder kan.
Dan moet ik nog een stang maken van het frame naar de achterveerophanging op het blok en er moet nog een zadel op.

:*
 
succes met je beunwerk man ik hoop dat ik je zondag in meppel nog even kan zien prachtig blokje en ben erg benieuwd naar die christofolini uitlaat :)
 
Back
Top