Speezkeesz te snel voor reesZzz

Status
Not open for further replies.
Kees! Je bent nodig in t slap geouwehoer topic :p Het MOET vol voor eindhoven:W

Enne bak dat hok ff in elkaar +pippi+
 
keess denk je dat je dat adaptortje nog gaat voinden voor eindhoven?:p
moet het wel eventjes weten ivm velg/remschijf welke ik meeneem en ook natuurlijk met het borgen.. heb geen zin om daar nog alles te doen:)
doen we een sprintje??
 
Toch iets eerder dan verwacht,

Heb nog geen foto's hoop dat ik deze week met iemands camera wat foto's kan maken :)

doel voor volgend jaar is eigenlijk om 6,5 te rijden met een complete scooter :)

Ik hoop dat het gewicht van dik 70 naar een kleine 50 kilo kan en t vermogen wat omhoog, :)

Ook is de scooter hier en daar wat verlaagd en een alu achterstaafje is onderweg vanaf robin (r3) zijn kant,


Mvg, Kees
 
ja kees schiet op, maar zou je eerst niet eens onder de 7 gaan rijden, dan direct al 6,5 als doel te stellen?
 
Mijn sonic was ook 50+ met de noskit, en met bob erop die rond de 70 weegt reed hij ook 6.51
Als de slider echt rond de 50 kg komt te zitten, en het vermogen goed zit en je hebt een mooie run dan is het in mijn ogen wel haalbaar :)
 
Tuurlijk is het ook wel mogelijk, maar ik ga proberen eerst de 6,1 te halen ipv direct onder 6 te roepen. Maar gaat wel goedkomen keessie, succes!
 
Bedankt danny :)

@ tommy ik vind dat het mogelijk is en ga er ook voor komend seizoen,

@ vas nee ben ik intussen wel wat klaar mee eigenlijk vorig jaar was t grappig komende jaar maar wat serieuzer :)
 
Kijk kees dat hadden we nog niet door, dat je ook serieus bent dit jaar;) Nee maar gaat ook wel goedkomen, blok heeft/had power zat:)
 
als het meezit komende seizoen meer, en niet weer 17k+ ism nos :+ (ook een van de redenen waarom de zuiger vorig seizoen zo snel gesleten is en dus ook de wand die al bijna op was, wat resulteerde in een in drie en gespleten 2fast zuiger
 
Mijn sonic was ook 50+ met de noskit, en met bob erop die rond de 70 weegt reed hij ook 6.51
Als de slider echt rond de 50 kg komt te zitten, en het vermogen goed zit en je hebt een mooie run dan is het in mijn ogen wel haalbaar :)

+ keesz rijd met =/- 10cc meer:) Moet ook wel goedkomen denk ik ! :) En die 6.5 hoeft niet bij de eerste meeting al neem ik aan :) ? dus je hebt een heel jaar:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top