Speezkeesz te snel voor reesZzz

Status
Not open for further replies.
Nee tijden zijn met reactie serv anders had jij allang onder de 7 geknalt!..

tjah dan had ik een 6.7 gereden :D, Niet eerlijk denks :p.




Maar volgens mij is keees nu al weer lam op de visserij dagen. Btr een nieuw ATM wandje erin en blazen met dat ding. Ik wil jouwn zoetemeer tijden weer zien i.p.v steeds stuk lopen -:-.



Suc6 seun
 
Lijkt me zonder reactie anders had ie wel in de finale gestaan geloof ik. 25+ had ie zonder NOS en 30+ met NOS, vond ie nog niet genoeg:p
 
49245454.jpg




zo ben nu op school bijkomen van gisteravond (gister opening visserijdagen) Men cilinder is te redden of al gered zal vanmiddag wel even foto's posten 8)

Pk's @ nijmegen zie tommy's post, was mooi wat kwijt ding hoort soweiso 26+ te geven zonder gas aan de grafiek van die dag had ik achteraf ook kunnen zien dat er iets niet goed zat aangezien ie bij de 40 pas op de 20 PK zat en dat normaal bij de 25 km/pu al deed, aan de andere kant vind t sprinten nu steeds leuker worden nu er weer wat te sleutelen is begon er niks meer aan te vinden maar nu kan ik weer lekker beunen :D en op zoek naar meer vermogen want dit is ook niks (incl NX)


@ servie ik wil niet de sweetlake tijden :X daar liep ie bij 100 meter de vertanding al uit met deze vertanding schiet t met NX al een stuk beter voorruit :D (thuis getest)

vanmiddag ff proberen foto's te maken voor ik t terras op ga :)



:*
 
Hey lelijkerd, wanneer kom je dan is concurrentie geven.
prutser ook heh :p. Heel houden en meer rijden.
Enigste wat ik moet doen is volle NX Fles en nog maar een maat groter in de NX Sproeiers.
 
Jammer dat je er niet bent op Meppel Keesjah tjah.. je slider is nog steeds netjes :p je zuiger vond ik ook mooi zondag.

Die beta op die foto is anders ook wel nice
 
kees weet je nog iets van dat remklauw-verloopstukje ding:D
als het mogelijk is kunnen we het even voor eindhoven regelen want daar kan ik dan eindelijk rijden+ralf+
hoe staat het met je cilinder??
gr peter
 
Post nou eens pix van hoe jouw zuiger er uit ziet? :D

Zodra ik thuis ben post ik ff een pic 8)

Hoorde iets van een scheur van hier tot gunter. :p

Treu :D

kees weet je nog iets van dat remklauw-verloopstukje ding:D
als het mogelijk is kunnen we het even voor eindhoven regelen want daar kan ik dan eindelijk rijden+ralf+
hoe staat het met je cilinder??
gr peter

He als ik vanmiddag nadat ik de foto geplaatst heb zal ik even t hok in duiken :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top